آخرین اخبار

29. دى 1398 - 13:28   |   کد مطلب: 34665
داریوش حسینی با اشاره به واگذاری زمین به دانشگاه سیدجمال در گذشته، گفت: دانشگاه ۱۰ درصد از اعتبارات را پرداخت و مابقی هنوز پرداخت نشده که در صورت پرداخت آن، انتقال سند انجام می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان همدان در حاشیه نشست بررسی مشکل تعاونی فرهنگیان و سند ملکیت دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به مشکل زمین دانشگاه سیدجمال، اظهار کرد: ما طبق ماده ۱۰۰ قانون بخشی از مقررات مالی دولت، زمینی را به میزان ۱۲ هزار متر مساحت به دانشگاه واگذار کردیم.

 

 

وی گفت: با واگذاری این زمین به دانشگاه سیدجمال مبلغی را باید دانشگاه پرداخت می کرد که ۱۰ درصد آن پرداخت شده و اما منجر به انتقال سند نشده که در این جلسه  مقرر شد که ما مبلغ را به تهران اعلام و دانشگاه موظف به پرداخت آن شود.

 

 

وی با اشاره به مشکل چندین ساله فرهنگیان نیز، گفت: باتوجه به زمینی که در اختیار فرهنگیان قرار داده شده، دچار رانش شده و ما پیشنهاد دیگری را به فرهنگیان دادیم که این زمین بایستی مورد آزمایش قرار گیرد و در آینده مشکلی برای ساخت و ساز وجود نداشته باشد و قطعا زمین را در سریعترین وقت ممکن تحویل خواهیم داد.

 

 

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان همدان به پروژه کنارگذر نیز اشاره ای داشت و گفت: این پروژه موضوع تقاطع هم سطح آن مطرح است که این امر نیز را در سریعنرین زمان ممکن انجام خواهیم داد.

 

 

وی با اشاره به طرح مطالعاتی گردنه اسدآباد نیز، عنوان کرد: گفته ایم که مشاور توانمندی گرفته و کار مطالعاتی آن انجام شود که ما طرح پیشنهادی را از وزارت مسکن و شهرسازی به سازمان مدیریت ارسال کنیم.

 

 

حسینی بااشاره طرح جامع تفصیلی شهر اسدآباد هم افزود: یک سری نواقص در این طرح بود که به تهران ارسال کرده ایم و نقشه ها اصلاح و در جلسه ای این امر پیگیری و برای تصویب به وزارتخانه ارسال شود.

 

 

وی یادآور شد: می‌شود مشکل زمین فرهنگیان را خارج از دستور و تا تصویب طرح تفصیلی به عنوان یک طرح اقدام ملی برنامه ریزی کنیم و آن را از حریم وارد محدوده شهر کرده و مشکلشان حل شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal