آخرین اخبار

29. دى 1398 - 15:35   |   کد مطلب: 34670
مسئول برگزاری مجمع سلامت سراسر کشور تأکید کرد
لزوم انجام کار تحقیقاتی بر مسئله خودکشی در اسدآباد
حمید اخوان با تأکید بر انجام کار تحقیقاتی بر معضل و آسیب خودکشی در شهرستان اسدآباد گفت: نباید از معضلات در حوزه سلامت چشم پوشی کرد و باید برای پیشگیری و مقابله آن تلاش کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، 

مسئول برگزاری مجمع سلامت سراسر کشور در نشست مجمع سلامت شهرستان اسدآباد بااشاره به اهمیت موضوع سلامت، اظهار کرد: امروزه خودکشی به عنوان یکی  از معضلات استان و حتی شهرستان اسدآباد مطرح است که باید برای یافتن علت آن کار تحقیقاتی صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به آمار بالای خودکشی به عنوان یک آسیب اجتماعی، تأکید کرد: برای پیشگیری از این آسیب به موضوع سلامت مردم بیشتر پرداخت.

 

اخوان با تأکید همکاری و تعامل همه ادارات و مردم، گفت: نباید از معضلات در حوزه سلامت چشم پوشی کرد و باید برای پیشگیری و مقابله آن تلاش کنیم.

 

وی از پای کار بودن دادستانی در اسدآباد در موضوع سلامت جامعه، قدردانی کرد.

 

نشاط و شادابی را در جامعه ایجاد کنید

امام جمعه اسدآباد هم ترویج و تولید نسل را مهمترین مسئله در حوزه سلامت خواند و بر تشکیل کارگروهی برای پرداختن به این مسئله تأکید کرد.

 

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد  با تأکید بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از معضلاتی و آسیبهایی مانند خودکشی نیاز است که در سطح جامعه همایش هایی برگزار و مردم را توجیه کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal