آخرین اخبار

2. بهمن 1398 - 8:26   |   کد مطلب: 34693
فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد:
کشف ۳۵۰ هزار عدد مواد محترقه در اسدآباد
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳۴۵ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه در شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر انتقال مواد محترقه با یک دستگاه خودرو ام وی ام از سمت استان‌های غربی به مرکز کشور از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان اسداباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

 

وی افزود: پس از بررسی‌های دقیق مأموران پلیس اطلاعات و یگان امداد شهرستان اسدآباد با گشت زنی در محور اصلی، در چهار راه شهدای انتظامی شهرستان مستقر شده و به کنترل خودروهای عبوری پرداختند که خودرو مذکور شناسایی و متوقف شد.

 

 

سردار کامرانی صالح بیان کرد: طی بازرسی از این خودرو، ۳۴۵ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه کشف، راننده دستگیر و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

 

 

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد از کشف بیش از ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در تویسرکان خبر داد

 

 

سردار کامرانی صالح افزود: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حمل بار قاچاق توسط یک دستگاه نیسان، در حوزه استحفاظی پاسگاه ولاشجرد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران آن پاسگاه انتظامی قرار گرفت.

 

 

وی افزود: با انجام گشت زنی هدفمند، این خودرو شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آن، ۲ تن چوب جنگلی قاچاق کشف و یک متهم در این راستا با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal