آخرین اخبار

13. بهمن 1398 - 14:18   |   کد مطلب: 34770
حمزه عبدکوند با اشاره به نقش فضای مجازی در تبلیغات برای مشارکت مردم در انتخابات، گفت: در این شهرستان در هیچ انتخاباتی کمتر از ۶۲ درصد مشارکت را نداشتیم و این نشان از حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم بودن سرنوشت کشورشان دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان اسدآباد در شورای اطلاع رسانی شهرستان اسدآباد، با اشاره به نقش فضای مجازی در انتخابات امسال، اظهار کرد: این فضا فرصت و تهدیدهایی را به همراه دارد که در ایام انتخابات اگر به خوبی مدیریت نشود می تواند تهدید باشد اگر چه این فضا در واقع فرصت و محیط شور و نشاطی را هم برای مشارکت بالا می برد.

 

وی با اشاره به قوانین انتخاباتی در ایران، گفت:  به برکت انقلاب اسلامی، در کشور ایران به طور میانگین سالی یک انتخابات برگزار شده و این نشان از جرأت و شجاعت نظام اسلامی دارد که مردم به گونه ای در سرنوشت خود سهمیم هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان اسدآباد با اشاره به انتخابات مختلف در شهرستان اسدآباد، گفت: در این شهرستان در هیچ انتخاباتی کمتر از ۶۲ درصد مشارکت را نداشتیم و این نشان از حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم بودن سرنوشت کشورشان دارد.

 

وی یادآور شد: اسدآباد در یک مرحله انتخابات در سطح کشور  مشارکت ۸۹  درصدی را رقم زد و این امر نشان از آگهی و بصیرت مردم در عرصه سیاسی دارد.

 

عبدکوند با بیان اینکه انتخابات در حول چهار محور شامل انتخاب شوندگان، انتخاب کنندگان، مجریان، ناظران انجام می شود، افزود: در شهرستان اسدآباد دو هزار و 700 نفر در  قالب ۱۱۰ شعبه به عنوان عوامل اجرایی انتخابات هستند.

 

 وی با بیان اینکه ۳۵ نفر به عنوان داوطلب مجلس در شهرستان اسدآباد ثبت نام کردند که از این تعداد 9 نفر انصراف دادند، افزود: از تعداد 26 نفر داوطلب باقی مانده 7 نفر تأیید صلاحیت شدند.

 

وی با اشاره به فعال بودن ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در دادگستری اسدآباد، گفت: ضروری است که مدیران و ادمین های گروه‌ها در فضای مجازی برای درصد مشارکت مردم، همه جوانب را در نظر بگیرند و در اطلاع رسانی به کمک صدا و سیما بیاید.

 

وی تأکید کرد: قانون اجازه انتشار اسامی داوطلبان مجلس تا ۲۳ بهمن به فرمانداری نداده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal