آخرین اخبار

14. بهمن 1398 - 14:27   |   کد مطلب: 34778
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد بااشاره به پیش رو بودن انتخابات امسال، گفت: امروز دشمنان نمی‌خواهند ملت ما پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و باید یکبار دیگر با حضور در پای این صندوق‌ها استکبارستیزی عملی را انجام دهیم.

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه اسدآباد در یادواره شهدای زمستانی شهرستان اسدآباد که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مدرسه حضرت خدیجه (س) برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ما هدیه ارزشمندی است که خداوند با حمایت مردم و ورود امام راحل به ما ارزانی داشت.

 

وی بااشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب درباره انقلاب و امام ره، افزود: انقلاب، دین اسلام را احیا و زنده کرده و امروز نیز با خون هزاران شهید در دوران دفاع مقدس، و شهید قاسم سلیمانی بیمه کرد.

 

حسینی مجد امام را فردی سیاستمدار، باوقار، با علم و باتقوا خواند و گفت: نباید امام ره را فراموش کنیم و البته امروز همه ویژگی های امام ره از جمله آینده نگری در وجود مقام معظم رهبری می‌بینیم.

 

وی، گفت: این انقلاب علاوه بر جاری ساختن عشق به ولایت، انسجام و وحدت و اتحاد در لین جوامع اسلامی را رقم زده است.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به رشادت‌های شهدا برای پایداری انقلاب، گفت: امروز شهدا با سرخی خونشان رسم ازادگی، شهامت و مقابله بی پایان با ظلم را به جامعه یادآور شدند.

 
وی بااشاره به اینکه امروز برگزاری یادواره شهدا درس زیادی دارد که یکی از این درس‌ها زنده نگه داشتن یاد شهداست، افزود: باید در مقابل خون شهدا استکبارستیز بود و این درس را باید از شهید محمدرسول رضایی که در وصیتش گفت در تشییع جنازه ام پرچم آمریکا را آتش بزنید، الگو بگیریم.

 

حسینی مجد با اشاره به وصیتنامه شهدا درباره تابع ولایت بودن، بر حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن امسال تأکید کرد و گفت: قطعا این حضور پایداری انقلاب را تظمین خواهد کرد.

 

وی همچنین بااشاره به پیش رو بودن انتخابات امسال، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نمی‌خواهند ملت ما پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و باید یکبار دیگر با حضور در پای این صندوق‌ها استکبارستیزی عملی را انجام دهیم.

 

در این مراسم یادواره، رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ۱۲ شهید معلم از شهرستان اسدآباد در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی شده است، اظهار کرد: امروز باید با قدم و قلم هایمان را برای شهدا برداریم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal