آخرین اخبار

16. بهمن 1398 - 11:50   |   کد مطلب: 34797
عراقی گفت: امسال در دهه فجر تعداد 590 پروژه با اعتبار حدود هزار میلیارد تومان در استان همدان به بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، معاون عمرانی استانداری همدان در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر در شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه علی‌رغم همه مشکلات دولت و تحریم‌ها از سوی دشمن، تعداد  590 پروژه در استان همدان به بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود، اظهار کرد: برای اجرای این تعداد پروژه حدود هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه حدود 75 پروژه های دهه فجر مربوط به شهرستان اسدآباد است، افزود: یکی از پرژه های مهم اسدآباد اموزشکده فنی است که با حضور آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به صورن ویدئو کنفرانس مورد بهره‌بر داری قرار گرفت.

 

عراقی با بیان اینکه آموزشکده فنی شهرستان اسدآباد در مساحت 6 هزار مترمربع ساخته شده، افزود: این آموزشکده ظرفیت 240 نفر را به صورت خوابگاهی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه این آموزشکده دارای سلف سرویس و فضای آموزشی است، افزود: البته این دانشکده در فصول مختلف می تواند هزار نفر را آموزش دهد.

 

معاون عمرانی استانداری همدان بااشاره به پروژه های دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز گفت: در این دهه افتتاح پد بالگرد و کیفیت بخشی به بخش اطفال در دستور کار بود.

 

وی با بیان اینکه در استان همدان، پروژه های گلخانه ها در حدود 75 هکتار بود که امسال در یکی از شهرستان ها، گلخانه به میزان 68 هکتار کلنگ زنی می‌شود، افزود: ما به برکت این انقلاب از نظر نعمت برق رسانی و گازرسانی در جایگاه خوبی قرار داریم.

 

عراقی بهره برداری از پروژه ها را در چندین سال بعداز انقلاب بی نظیر خواند و گفت: وزیر نیرو در قبل از دهه فجر پروژه‌های کشور را به صورت پایلوت در استان همدان مورد بهره‌برداری قرار داد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal