آخرین اخبار

25. بهمن 1398 - 16:36   |   کد مطلب: 34877
امام جمعه موقت اسدآباد با بیان اینکه جایگاه مجلس در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مهم است، خاطرنشان کرد: افرادی را به مجلس بفرستیم که به فکر مردم باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام هاشمی، امام جمعه مو.قت اسد آباد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان حضور ملت در پای صندوق های رأی را وظیفه دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی نقشی حساس  و در رأس امور است که باید همه واجدین شرایط در این روز سرنوشت‌ ساز مشارکت کنند.

 

وی ادامه داد: سیاست خارجه یک جریانی به نام برجام را دنبال کرد که ما به بد و خوب بودن آن کار نداریم اما مسئله برجام مشکلات زیادی برای ملت داشت.

 

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: دشمن مانند سگ هاری می‌ماند که شما هر طور با او رفتار کنید، زبانش را بیرون می آورد، بنابراین باید در برابر چنین دشمنی انقلابی و حماسی برخورد کرد.

 

وی با بیان اینکه جایگاه مجلس در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مهم است، خاطرنشان کرد: افرادی را به مجلس بفرستیم که به فکر مردم باشند.

 

امام جمعه موقت اسدآباد یادآور شد: اگر قرار است نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی روانه کنیم، باید صریح و بی پرده باشند و به هر بادی بلغزند.

 

حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر اینکه اگر دیدید کسی پول بابت رأی می‌دهد، در واقع کار حرام انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: کسی که رأی می‌دهد، همانند کسی است که نماز می‌خواند و باید رأی پاک بدهد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal