آخرین اخبار

27. بهمن 1398 - 11:12   |   کد مطلب: 34900
سرپرست ورزش و جوانان اسدآباد بااشاره به بهره برداری استخر مجموعه آزادی اسدآباد پس از ۲۷ سال گفت: این مجموعه ششم اسفندماه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش آوای سیدجمال، حمیدرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ششم اسفندماه استخر شهید سلیمانی شروع به کار خواهد کرد، گفت: برای افتتاح این استخر در سفر رئیس جمهور به استان همدان برنامه ریزی شده بود اما از آنجا که احتمال حضور رئیس جمهور در اسدآباد ضعیف بود پروژه در دهه فجر افتتاح شد تا امکان بهره برداری آن سریع‌تر فراهم شود.

 

وی افزود: با توجه به اینکه اداره ورزش و جوانان به صورت قانونی مجاز به سالن داری نیست زمان شروع به کار این استخر با هیئت شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان اسدآباد است و به احتمال زیاد در آینده به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

 

رجبی یادآور شد: استخر مجموعه آزادی اسدآباد پس از گذشت ۲۷ سال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید و به نام سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد

 

سرپرست ورزش و جوانان اسدآباد تصریح کرد: تکمیل استخر بانوان اسدآباد بستگی به تأمین اعتبار دارد و فرماندار شهرستان به صورت جدی در حال پیگیری دریافت اعتبار مورد نیاز تکمیل این استخر است تا بانوان شهرستان از استخر ویژه خود بهره مند شوند.

 

رجبی با اشاره به عدم فعالیت هیئت نجات غریق و غواصی در شهرستان اسدآباد گفت: به زودی این هیئت نیز در اسدآباد شروع به کار خواهد کرد و ما نیز خواهان آنیم که مربیان جدید پا به عرصه مربیگری بگذارند و از این امر استقبال می‌کنیم

 

وی ادامه داد: مربیان باید طبق آئین نامه فدراسیون خود کارت مربیگری و بازآموزی داشته باشند و در صورت ایجاد مشکل برای ورزشکاری رئیس آن هیئت باید پاسخگوی مشکل پیش آمده باشد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal