آخرین اخبار

6. اسفند 1398 - 9:21   |   کد مطلب: 34990
معاون فرماندار اسدآباد گفت: خوشبختانه تاکنون در شهرستان اسدآباد موردی از بیماری یا تلفات غیرعادی طیور مشاهده یا گزارش نشده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسدآباد، حمزه عبدکوند در ستاد آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اظهار کرد: با توجه به کوچ پرندگان و سردی هوا پایش و رصد روزانه برای پیشگیری از این بیماری در سطح شهرستان ضروری است.

 

وی گفت: باید برای پیشگیری از بیماری، توان تجهیزاتی و نیروی انسانی دستگاه‌های ذیربط به دور از بروکراسی اداری در اختیار دامپزشکی قرار گیرد.

 

عبدکوند با تأکید بر لزوم و اهمیت و استمرار آموزش و اطلاع رسانی در تمام مقاطع تحصیلی، فرهنگیان، نیروهای شهرداری، بسیجیان و سایر اقشار جامعه تصریح کرد: آموزش هزینه نیست بلکه آموزش یک سرمایه گذاری به شمار می‌رود و در این راستا تمام دستگاه‌ها با استمرار آموزش و هوشیاری کامل، می‌توانند در شرایط اضطراری و بحران با آمادگی کامل پای کار حضور فعال داشته باشند

 

عبدکوند یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان اسدآباد در مسیر عبوری چند استان وجود پست قرنطینه سیار توسط نیروهای انتظامی به منظور نظارت بر ورود و خروج کامیون و خودروهای حمل طیور و کود مرغی و تشدید نظارت‌ها و برخورد با حاملین فاقد مجوز بهداشتی از دامپزشکی ضرورت دارد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal