آخرین اخبار

12. اسفند 1398 - 8:50   |   کد مطلب: 35045
سرپرست اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد:
باشگاه‌های ورزشی بی‌توجه به کرونا، پلمپ می‌شوند
حمیدرضا رجبی با اشاره به عدم توجه برخی از باشگاه‌های ورزشی اسدآباد به مصوبه تعطیلی اماکن و باشگاه‌های رورزشی به دنبال پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت: در صورت تکرار مجبور به پلمپ و باطل شدن پروانه باشگاه خواهیم کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرپرست اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و احتمال شیوع آن از طریق حضور افراد در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی، اظهار کرد: طبق دستور مدیرکل ورزش استان و تصمیم وزارت بهداشت در خصوص تعطیلی اماکن و باشگاه‌های ورزشی تا پایان 20 اسفند، نامه ای به تمام اماکن ارسال کردیم و دسیتور تعطیلی را صاادر کردیم.

 

وی گفت: متأسفانه علی رغم ارسال نامه و تأکید بر تطعیلی اماکن و باشگاهای ورزشی تعدادی از آن‌ها اقدام بازگشایی کردند که در صورت تکرار برای روزهای آتی، با آنان برخورد خواهد شد.

 

رجبی از پلمپ و باطل شدن پروانه باشگاه‌های که اقدام به بازگشایی در مدت مقرر کنند، خبر داد  و گفت: این امر با همراهی اماکن و دادستانی انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه خانواده جوانان  و نوجوانان باید از ورود فرزندانشان نه تنها به اماکن ورزشی بلکه از ورود به پارک‌ها و اماکن شلوغ به ممنظور پیگشیری از ابتلا به بیماری کرونا جلوگیری کنند، افزود: از باشگاه‌هایی که سلامت خود و مراجعه کنندگان برای آنها مهم بوده و اقدام به تعطیلی این اماکن کردند، تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal