آخرین اخبار

12. اسفند 1398 - 10:44   |   کد مطلب: 35049
فرماندار اسدآباد از تعطیلی مراکز تجمعی مثل قهوه خانه‌ها، سالن‌های غذاخوری و اماکن جمعی ورزشی در اسدآباد خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای مقابله با کرونا آماده باش هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، ، مجید درویشی عصر یکشنبه در ستاد مقابله با ویروس کرونا گزارش اقدامات انجام شده در شهرستان اسدآباد در راستای پیشگیری از کرونا ویروس تا ۱۱ اسفند ماه را مورد اشاره قرار داد و از برگزاری سه جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی با موضوع پیشگیری از کرونا ویروس خبر داد.

 

وی با اشاره به برگزاری زنگ شستشوی دست در ادارات و مراکز آموزشی و نصب بنر در سطح شهر و روستاهای همجوار و اطلاع‌رسانی عمومی برای آموزش شهروندان، گفت: طی همکاری شهرداری با دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در خصوص نصب بنر و شست‌وشوی سطل‌های زباله با مواد ضد عفونی اقدام شده است.

 

درویشی بابیان اینکه فضای مجازی به منظور جلوگیری از شایعات با همکاری دادگستری و دادستان اسدآباد کنترل می‌شود، گفت: نصب محلول شستشو و ضد عفونی در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای و ادارات و مراکز پرجمعیت انجام شده است.

 

فرماندار اسدآباد از آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و دانشکده علوم پزشکی سخن گفت و با اشاره به در نظر گرفتن یک بخش در بیمارستان حضرت قائم (عج) به صورت مستقل و کامل با تجهیزات برای افراد مبتلا و یا درگیر به کرونا ویروس گفت: این بخش تعداد ۳۲ تخت دارد و قابل ارتقا به ۶۴ تخت است.

 

وی از تعطیلی مراکز تجمعی مثل قهوه خانه‌ها، سالن‌های غذاخوری و اماکن جمعی ورزشی خبر داد و گفت: نظارت مستمر بر غذاخوری‌های بین راهی و آموزش لازم برای ضدعفونی کردن اماکن عمومی و آموزش خودکنترلی از طریق فضای مجازی، رادیو، صدا و سیما و ادارات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی انجام شده است.

 

درویشی به جمع آوری دست فروش‌های توزیع مواد غذایی و ضدعفونی و گندزدایی کردن تاکسی‌ها، وسایل حمل و نقل عمومی، پارک‌ها، معابر شهری و پارک‌ها و ورودی و خروجی شهر توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: تعطیلی مراسم عمومی، جشن و عزا، راه اندازی کمپین «در خانه بمانید»، نظارت بر وضعیت رانندگانی که به شهرهای آلوده سفر می‌کنند و نظارت بر مسافرانی که از شهرهای آلوده بر می‌گردند مدنظر است./روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal