آخرین اخبار

17. اسفند 1398 - 11:21   |   کد مطلب: 35090
عادل بصیری‌محمدپور گفت: به منظور کاهش عبور و مرور افراد به اداره دامپزشکی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تا پایان فروردین پروانه خودروهای حمل بار دامی و فراورده های خامی تمدید اعتبار شدند.

به گزارش آوای سیدجمال،  رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در خصوص انجام اقدامات پیشگیرانه در اداره دامپزشکی شهرستان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا اظهار کرد: به منظور کمک به قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در اداره  دامپزشکی  شهرستان اسدآباد گندزدایی از اماکن مختلف صورت می گیرد.

 

وی بااشاره به گندزدایی تمامی اماکن دامپزشکی از جمله محوطه، دفاتر و اتاق ها به صورت روزانه، اظهار کرد: در راستای به حداقل رساندن احتمال سرایت بیماری از همکاران و همچنین مراجعین ،  پیام های بهداشتی و حضور ارباب رجوع در محل اتاق انتظار برای دریافت پاسخ مکاتبات یا سایر امورات اداری درج شده است.

 

بصیری‌محمدپور با بیان اینکه ورود خودروهای شخصی به داخل محوطه اداره دامپزشکی را ممنوع کرده‌ایم، گفت: در ورودی اداره دامپزشکی مراجعین در بدو ورود با استفاده از مواد ضد عفونی کفش ها و دست های خود را ضد عفونی کرده و وارد اداره می شوند.

 

وی بابیان اینکه ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده جز اقلام ضروری کارکنان دامپزشکی همواره بوده است، افزود: در راستای کاهش احتمال شیوع بیماری تمدید اعتبار پروانه های خودرو و کامیون های ویژه حمل فرآورده های خام  و نهاده های دامی تا پایان فروردین ماه 99 در سیستم یکپارچه قرنطینه سازمان دامپزشکی لحاظ شد.

 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد تأکید کرد: در شرایط بحرانی کنونی، حفظ آرامش و رعایت موارد توصیه شده مهمترین عامل بر غلبه این ویروس است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal