21. اسفند 1398 - 14:21   |   کد مطلب: 35131
مجید درویشی با تأکید بر حضور مردم در خانه باتوجه به شرایط حساس امروز، گفت: آقای سرمدی منتخب مردم در مجلس به جای برگزاری جشن پیروزی شان در انتخابات ، هزینه آن به خرید لوازمات بهداشتی از جمله ماسک اختصاص دادند.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به نشست با منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در این نشست نسبت به مسائل و اقدامات انجام شده در حوزه سلامت مردم و مبتلایان به کرونا گزارشی ارائه شد.

وی با بیان اینکه مردم میتوانند ما را در شکست بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس کمک و همراهی کنند، افزود: این کم می تواند با حضورشان در منزل رخ دهد و مشارکت خوبی را در این زمینه داشته باشند.

درویشی افزود: آقای سرمدی منتخب مردم در مجلس محبت کردند و به جای برگزاری جشن پیروزی شان در انتخابات ، هزینه آن را به توصیه مسئولان شهرستان به خرید لوازمات بهداشتی از جمله ماسک می کنند.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به مشکلاتی که  در پی ویروس کرونا برای مردم به وجود آمده، گفت: از فرماندار و تیم همراه وی در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا و دقت نظر آنان تشکر میکنم.

کیومرث سرمدی از مردم خواست که با مسئولان و پزشکان که در خط مقدم این ویروس قرار گرفتند، همکاری لازم را داشته و به کمپین در خانه ماندن بپیوندند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal