آخرین اخبار

9. فروردين 1399 - 15:15   |   کد مطلب: 35270
رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: ۲ ایستگاه بازرسی سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد در مبادی ورودی از سمت کرمانشاه و قروه تاکنون ۱۱ هزار نفر را غربالگری کرده اند.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدرضا اعتصام در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر در این دو ایستگاه شهرستان اسدآباد غربالگری شده اند و همت خود را در اجرای برنامه‌هایی با هدف مقابله با کرونا به کار گرفته ایم، گفت: ۲۰ نفر از اعضای واحدهای امداد، جوانان و داوطلبان این جمعیت ضمن گذراندن دوره‌های آموزشی مربوطه، در اجرای این طرح همکاری می‌کنند.

 

وی افزود: یک تیم از جوانان داوطلب نیز متقاضی شده اند و در کنار نیروهای جهادی، معابر و اماکن عمومی را در سطح شهرستان ضدعفونی و گندزدایی می‌کنند.

 

محمدرضا اعتصام از تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی میان ساکنان مناطق محروم به عنوان یکی از برنامه‌های پیش بینی شده برای پیشگیری از ابتلاء به کروناویروس خبر داد و خاطرنشان کرد: با مشارکت خیرین شهرستان، ۹۰ بسته شامل مواد ضدعفونی کننده و شوینده تهیه شده که ظرف هفته جاری در حال توزیع است.

 

وی از نصب بنر با محتویات آموزشی در خصوص مراقبت‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا در سطح شهر خبر داد و افزود: با جلب همکاری بخشداری‌ها، این توصیه‌های بهداشتی در قالب بنر و بروشوردر سطح روستاها نیز نصب و توزیع شده است.

 

رئیس هلال احمر شهرستان اسدآباد همچنین از مشارکت هلال احمر در برپایی نقاهتگاه اضطراری کرونا در این شهرستان خبر داد و افزود: با نیازسنجی صورت گرفته از سوی فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد، جمعیت هلال احمر با مشارکت در تجهیز نقاهتگاه، آمادگی خود را برای اعزام نیرو به این نقاهتگاه، در صورت لزوم، اعلام کرده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal