آخرین اخبار

10. فروردين 1399 - 13:22   |   کد مطلب: 35273
مجید درویشی نقش بسیج و سپاه را در مقابله با کرونا برجسنه خواند و گفت: امروز به همت همه مردم و مسئولان و حرکتهای خودجوش و همراهی مردم با در خانه ماندن، فرد جدید مبتلا به کرونا نداشتیم.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد مردمی مقابله با کرونا، از همکاری مردم با ستاد کرونا قدردانی کرد و گفت: آنها با کمک به مسئولان، موجب موفقیت در زمینه مقابله و جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا و غربالگری و شناسایی شدند.

 

 

وی با تبریک روز پاسدار و خدمات جهادی آنان، گفت: الحق و انصاف هر کجای کشور ما با مشکل مواجه شدیم، نهایتا این مشکل با ورود سپاه و جهادگری انان حل و فصل شده است‌.

 

درویشی یاداور شد: فرماندار شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: امروز نقش بسیج و سپاه در زمینه گندزدایی و ضد عفونی نقشی مهم و برجسته بود.

 

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد از لحاظ روحی و روانی در شرایطی مناسبی قرار دارد، گفت: البته زمانی ارامش به شهر باز می گردد که ابن ویروس از کشور برچیده شده باشد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد تصریح کرد: شهرستان اسدآباد مدیون کارهای علمی و تخصصی همه عوامل دانشکده علوم پزشکی در جهت راهبردی است که به کار گرفتند و موجب کسب رتبه دوم در بین دانشگاههای کشور شدند.

 

وی افزود: امروز چند روز است که اسدآباد با اقدامات برجسته ای که در مقابله با کرونا شد، دیگر فرد جدید مبتلا به کرونا نداشتیم و انتظار می رود که مردم با در خانه ماندن و رعایت اصول بهداشتی به این امر کمک کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal