آخرین اخبار

19. فروردين 1399 - 13:50   |   کد مطلب: 35349
مجید درویشی با اشاره به اینکه نباید هیچ فرد فوتی در شهر و روستا بدون مجوز و گواهی فوت از سوی پزشک دفن شود، تأکید کرد: این مجوز باید از سوی دانشکده علوم پزشکی دریافت شود.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد مدیریت پیشگیری از بیماری کووید ۱۹، با بیان اینکه نباید هیچ فرد فوتی در شهر و روستا بدون مجوز و گواهی فوت از سوی پزشک دفن شود، اظهار کرد: صدور گواهی و مجوز برای دفن افراد چه دارای کهولت سن و چه خردسال و نوزاد فرقی نمی کند و باید این مجوز از سوی دانشکده علوم پزشکی دریافت شود.

 

وی تصریح کرد: باید برای دفن امواتی که بر اثر عوامل طبیعی فوت می‌کنند، پنج نفر و برای افراد کرونایی تنها اعضای درجه یک خانواده مرحوم با فاصله صدمتری در مراسم دفن حاضر شوند.

 

دفن اموات معمولی با پنج نفر از خانواده انجام شود

درویشی با قدردانی از سپاه، بسیج، هیأت مذهبی، شهرداری‌ها، دامپزشکی و البته مردم به صورت خودجوش برای عملیات گندزدایی سطح شهرستان، گفت: این عملیات‌ها ۲۰ درصد بر عدم انتشار ویروس کرونا اثرگذار هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز ۱۴ هزار خودرو از مسیر اسدآباد عبور کردند، گفت: در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۸۱۰ نفر در سه شفیت کاری مشغول خدمت بودند که در این طرح ۹ مورد خودرو توقیف و ۲۳ مورد جریمه شدند.

 

توقیف 9 مورد خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ۹ هزار و ۴۷ نفر تب سنجی شدند، افزود: از این تعداد ۱۰ نفر مشکوک به کرونا بودند که به بیمارستان منتقل شدند.

 

وی با بیان اینکه تا پایان ۲۳ فروردین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه دارد، افزود: ۸۵ درصد مردم اسدآباد با پیوستن به پویش "در خانه بمانیم" برای مقابله با ویروس کرونا همکاری خوبی با مسئولان داشتند.

 

درویشی با بیان اینکه ۷ نفر هم اکنون بر اثر کرونا در بیمارستان بستری هستند، گفت: ۸۵ درصد افراد مبتلا به این ویروس در شهرستان بهبودی یافته اند.

 

7 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند

 ‌وی بااشاره به اینکه نباید تا پایان اردیبهشت هیچ کنتور آب و برق و گازی در درب منازل قرائت شود، گفت: براساس ابلاغ رئیس جمهور قبوض برق، گاز و آب در سه ماه منتهی به اردیبهشت باید بین ماه‌های دیگر سال تقسیم شود تا بر مردم فشار نیاید.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal