آخرین اخبار

20. فروردين 1399 - 9:38   |   کد مطلب: 35357
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اسدآباد از آغاز مجدد فعالیت‌های عمرانی و تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: این فعالیت‌ها طبق مصوبه جدید طرح فاصله‌گذاری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حمزه عبد کوند روز سه شنبه در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا اظهار داشت: طرح های عمرانی شهرستان با رعایت توصیه ها و پروتکل های بهداشتی بر اساس مصوبه جدید طرح فاصله گذاری اجتماعی فعال می شوند.

 

وی اضافه کرد: طبق مصوبه جدید اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد و حمل بار کامیون ها در بزرگراه ها و اتوبان ها به شرط اینکه وارد شهر نشوند مانعی ندارد و بر همین اساس تردد ماشین های سنگین و تریلر به معادن و کارخانه های شهرستان برای جابه جایی بار آزاد است. 

 

معاون فرماندار اسدآباد با بیان اینکه فعالیت واحدهای تولیدی نیز با رعایت امور بهداشتی منعی ندارد گفت: از شنبه هفته آینده واحدهای صنفی با اولویت کم خطرترین ها فعالیت خود را از سر می گیرند. 

 

عبدکوند خاطرنشان کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر انسداد گلوگاه های ورودی و خروجی شهرستان، ۷۰ نقطه شهری توسط پلیس راهور و حمل و نقل جاده ای و شهرداری محدود و مسدود شده بود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal