آخرین اخبار

26. فروردين 1399 - 12:47   |   کد مطلب: 35414
حمیدرضا شعبانی با بیان اینکه مسافرگیری بیش از 3 نفر در تاکسی‌ها ممنوع است، گفت: انتظار می رود که مردم هم برای به خطر نیفتادن سلامتی شان، در تاکسی که بیش از 3 نفر مسافر دارد، سوار نشوند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به فعالیت 347 دستگاه تاکسی درون شهری در اسدآباد، اظهار کرد: با توجه به شرایط وجود کرونا و برای پیشگیری از شیوع آن، براساس ابلاغیه ای مسافرگیری بیش از 3 نفره در تاکسی ها ممنوع شد.

 

وی با بیان اینکه مسافرگیری 3 نفر در تاکسی مشروط به داشتن کاور نایلونی است، افزود: متأسفانه ما در تأمین این کاورها برای تاکسیداران با مشکل مواجه ایم که در حال پیگیری هستیم، با همراهی اداره صمت اتفاق بیفتد.

 

شعبانی یادآور شد: مردم هم باید با وجود بیش از 3 نفر مسافر در تکسی سوار نشوند تا سلامتی شان به خطر نیفتد،

 

وی با اشاره به عدم بی توجهی برخی از رانندگان تاکسی به ابلاغیه مسافرگیری تا سه نفر، گفت: در صورت مشاهده افزایش مسافر بیش از 3 نفر، راننده متخلف جریمه و فعالیت وی متوقف خواهد شد.

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اسدآباد با اشاره به ضدعفونی تاکسی ها، افزود: گفت: همه رانندگان موظف به داشتن دستکش و ماسک هستند که البته روز گذشته نیز 340 ماسک بین آنان توزیع شد.

 

وی رانندگان تاکسی باید وسیله نقلیه خود را هم به صورت مرتب ضدعفونی کنند و در صورت نیاز به محلول می‌توانند به  سازمان مراجعه کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal