آخرین اخبار

27. فروردين 1399 - 8:32   |   کد مطلب: 35421
مدیر مدرسه علمیه الراضیه(س) اسدآباد خبر داد:
اقدامات جهادی طلاب و مبلغان برای خدمت رسانی به نیازمندان
مدیر مدرسه علمیه الراضیه(سلام الله علیها) اسدآباد از اقدامات جهادی طلاب و مبلغان برای کمک به نیازمندان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری کوثر از همدان، خانم منیره ضحاکی آراسته در گفت و گو با خبرگزاری کوثر از اهدای بسته های غذایی و بهداشتی به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت قطب عالم امکان حضرت ولی عصر(عج الله تعالی) خبر داد.

 

وی بیان کرد: امام صادق‏(عليه السلام) می فرمایند که «اَيُّما مُؤمِنٍ نَفَّسَ عَن مُؤمِنٍ كُربَةً ، نَفَّسَ اللَّهُ عَنهُ سَبعينَ كُربَةً مِن كُرَبِ الدُّنيا و كُرَبِ يَومِ القيامَةِ یعنی هر مؤمني كه گرفتاري مؤمني را بر طرف كند، خداوند هفتاد گرفتاري دنيا و آخرت را از وي دور مي‏سازد(مستدرك الوسائل ، ج ۱۲ ، ص ۴۱۳).

 

مدیر مدرسه علمیه الراضیه(سلام الله علیها) اسدآباد استان همدان تصریح کرد: طی سالجاری با توجه به وضعیت موجود در جامعه که امکان برگزاری جشن عمومی نیمه شعبان نبود برآن شدیم تا به صورت مجازی هدایا و نذورات را جمع آوری و میان نیازمندانی که تحت تاثیر ویروس کرونا دچار مشکلات مالی و اقتصادی شده اند، تقسیم کنیم.

 

وی افزود: با حول و قوه الهی تعداد یک رأس گوسفند به مبلغ  20 میلیون ریال از کمک های طلاب، مبلغان و اساتید و خیرین جمع آوری و گوشت قربانی میان 70 خانواده نیازمند توزیع شد.  

 

وی ادامه داد: همچنین مبلغ 6 میلیون ریال توسط خیرین اعم از طلاب، مبلغان و اساتید جمع آوری و 20بسته غذایی اعم از روغن، برنج، قند، ماکارانی، مواد شوینده بهداشتی و غیره میان 20خانواده نیازمند از طلاب تهیه و توزیع شد.

 

خانم ضحاکی با بیان اینکه این جهاد و همدلی همچنان ادامه دارد، افزود: در راستای لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) یک رزمایش با شکوه از ایثار و همدلی و کمک به مومنان نیازمند در ماه مبارک رمضان توسط طلاب و اساتید این مدرسه شکل می گیرد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: شفای عاجل بیماران و شادی ارواح درگذشتگان را از درگاه الهی مسئلت می کنیم و امیدواریم که این فعالیت ها، مورد رضایت ولی الله الاعظم ارواحناله الفداه قرار گرفته و هرچه زودتر این بیماری از جامعه‌ بشری رخت بربندد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal