آخرین اخبار

27. فروردين 1399 - 23:58   |   کد مطلب: 35422
بنیاد فضل «شهیدان رستمی» اسدآباد برای مهار کرونا ۷۰ میلیون تومان خدمات ارائه کرده که شامل اهدای لباس و دستکش به دانشکده علوم پزشکی، توزیع ماسک در شهر و روستا، تهیه وایتکس و تحویل به تیم‌های ضدعفونی‌کننده و غربالگری بیماری کرونا بوده است.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیر غذا و دارو و رئیس دفتر حوزه ریاست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از فعالیت‌های جهادی بنیاد فضل شهیدان رستمی این شهرستان بازدید کردند.

 

 بنیاد فضل شهیدان رستمی در مبارزه با کرونا ویروس اقدامات قابل توجهی را انجام داده‌ که از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۷ فروردین ماه امسال بیش از ۱۷ هزار ماسک در شهر و روستای شهرستان به اقشار مختلف جامعه، خصوصا خانواده‌های آسیب‌پذیر توزیع شده است.

 

توزیع ۱۰ هزار پمفلت آموزشی و اهدای ۱۰ هزار بسته آموزشی و بهداشتی توسط گروه جهادی بنیاد فضل، روحانیون و طلاب حوزه علمیه صاحب الزمان(عج)، هلال احمر، بسیج کارمندی دانشگاه پیام نور اسدآباد، گروه جهادی آموزش و پرورش، بخشداری پیرسلمان، دهیاران بخش مرکزی، بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی، هیات‌های مذهبی و جلسات قرآن انحام شده است.

 

کمک نیروهای جهادی بنیاد فضل شهیدان رستمی به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در طرح  غربالگری بیماری کرونا در مراکز خدمات جامع سلامت اسدآباد، آجین و کلینیک امید این شهرستان قابل توجه است.

 

کمک به پایش مسافران در ورودی میدان بار و میدان آزادگان اسدآباد، تهیه بیش از ۳ هزار لیتر وایتکس و تحویل به تیم‌های ضدعفونی‌کننده شهر و روستا و نیز تحویل ۴۰۰ لیتر وایتکس به بهداشت محیط شهرستان توسط گروه جهادی بنیاد فضل شهیدان رستمی انجام شده است.

 

جذب و بکارگیری ۸۰ نیروی داوطلب و جهادی و سازماندهی آنها در تیم‌های مختلف غربالگری، پایش و خیاطی از دیگر اقدامات است.

 

 اهدای ۴۵۰ دست کاور و ۷۰ جفت دستکش جراحی به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز حائز اهمیت است.

 

لازم به ذکر است ارزش ریالی اقدامات انجام شده و خدمات ارائه شده توسط بنیاد فضل شهیدان رستمی بیش از  ۷۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal