آخرین اخبار

31. فروردين 1399 - 15:27   |   کد مطلب: 35465
رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پیامی؛
هفته سلامت فرصتی برای توجه به سلامت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت هفته سلامت پیامی را صادر کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، بهنام رضا مخصوصی رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با ارسال پیامی، آغاز هفته سلامت را به تلاشگران حوزه سلامت و مدافعین ایثارگر سلامت شهرستان اسدآباد تبریک گفت.

در این پیام آمده:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

لاعَیشَ أهَنأُ مِنَ العافِیَةِ

برای انسان، زندگیِ گواراتر از عافیت و سلامتی نیست.

رهبر معظم انقلاب (حفظه الله):

پزشکان، پرستاران، بقیّه‌ عوامل درمانی حقیقتاً در حال جهاد فی‌سبیل‌الله‌ هستند؛ این کاری که امروز اینها می‌کنند، جهاد فی‌سبیل‌الله است و ارزش خیلی بالایی دارد. ۱۳۹۸/۱۲/۱۳

همکاران ارجمندم و سربازان ایثارگر خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس؛ همانگونه که مستحضر هستید، سلامت و بهداشت یکی از مهم ترین مولفه‌های زندگی انسانی و بنیان توسعه پایدار در هر کشوری است. هفته سلامت فرصتی مغتنم برای بیان اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی، تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه مداوم و پایدار، اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ سلامت است.

 

اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاش‌های ارزنده و به یاد ماندی‌تان در مبارزه با کووید-۱۹ در حوزه‌های مختلف دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، آغاز هفته سلامت را به همه مردم شریف شهرستان اسدآباد و به ویژه همکاران حوزه سلامت و همه عزیزانی که در حفظ و حراست سلامت مردم نقش دارند، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک شما عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

بی شک، تلاش و کوشش همه کادر بهداشتی و درمانی در راستای حفظ سلامت مردم، اجری عظیم برایتان به ارمغان خواهد آورد.

دکتر بهنام رضا مخصوصی
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal