آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1399 - 13:20   |   کد مطلب: 35508
منتخب مردم اسدآباد در مجلس یازدهم با بیان این‌که در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان عدالت اجرا نشده است، گفت: این قانون به نحود شایسته و صحیح مورد اجرا قرار نگرفته است و حتماً باید دولت به این نکته بپردازد.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، منتخب مردم اسدآباد در مجلس یازدهم با بیان این‌که توجه به معیشت و زندگی معلمان یک کار اساسی محسوب می‌شود، اظهار داشت: آموزش و پرورش موتور حرکت همه سیستم‌های کشور است و وظیفه تربیت نیروهای مؤمن و متدین برای آینده را برعهده دارد.

 

وی با تاکید بر این‌که در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان عدالت اجرا نشده است، گفت: رتبه‌بندی معلمان به نحود شایسته و صحیح مورد اجرا قرار نگرفته است و حتماً باید دولت به این نکته بپردازد.

 

منتخب مردم اسدآباد در مجلس یازدهم یادآور شد: مجلس یازدهم قطعاً توجه ویژه‌ای به این موضوع خواهد داشت و کم‌وکاستی‌ها را در این خصوص برررسی و درصدد رفع آن‌ها برخواهد آمد.

 

 

سرمدی با ناچیز خواندن بسته‌های معیشتی دولت در حمایت از اقشار ضعیف عنوان کرد: اقشار ضعیف جامعه پیش از کرونا هم با مشکلات معیشتی مواجه بودند که با تشدید شیوع این ویروس، مشکلات معیشتی آنها بیش از پیش شدت یافت و عملاً‌ در تأمین مایحتاج زندگی و بهداشتی و درمانی خود عاجزهستند؛‌ بنابراین کمک ۲۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومانی گره‌ای از مشکلات آن‌ها باز نخواهد کرد و حتی به سطح اولیه زندگی پیش از کرونا نمی‌رساند، بلکه مسکن‌های موقتی و دل‌خوش‌کننده هستند.

منبع: تهران نیوز

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal