آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1399 - 12:58   |   کد مطلب: 35600
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه تاکنون 4 هزار کارگر و دستفروش صدمه‌‎دیده از کرونا در اسدآباد شناسایی شدند، گفت: در حال حاضر 112 میلیون تومان کمک از سوی خیرین جمع‌آوری شده که در قالب بسته غذایی در دو مرحله دیگر به دست افراد آسیب دیده از این ویروس خواهیم رساند.

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه اسدآباد در ستاد مردمی مقابله با کرونا این شهرستان، با اشاره به بیانات حضرت علی(ع) در نهج البلاغه، اظهار کرد: یکی از اعمالی که میتوان در کفاره گناهان انجام داد، کمک به مردم است که امروز ویروس کرونا عده ای زیادی از افراد جامعه و کاسبان را زمین کرده و آسیب‌های ناشی از این ویروس دست کمی از زلزله و سیل ندارد و مردم نیازمند کمک مؤمنانه هستند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون در ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان اسدآباد با کمک مؤمنانه خیرین ۱۱۲ میلیون تومان پول نقدی جمع اوری شده، افزود: در حال حاضر ۴ هزار دستفروشان، کارگر صدمه‌دیده از کرونا شناسایی شدند که در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه با کمک سپاه ناحیه اسدآباد دو هزار بسته غذایی بین آنان توزیع شده است.

 

حسینی مجد با بیان اینکه اقلام و کمک های غیرنقدی خیرین نیز به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده، افزود: تاکنون با کمک خیرین ۱۵ رأس دام نیز قربانی و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی یادآور شد: به غیر از دو هزار بسته غذایی که توسط سپاه بین اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا، توزیع شده، ۲۲۰ میلیون تومان نیز کمک غیر نقدی از طریق هیأت مذهبی و مؤسسات جمع آوری و بین آنان تقسیم شده است.

 

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: مرحله دوم و سوم رزمایش کمک مؤمنانه در اسدآباد در طول هفته کرامت و میلاد امام حسن مجتبی(ع) و عید فطر اجرا خواهد شد.

 

وی گفت: در صورت اعلام وضعیت سفید اسدآباد از سوی هیأت دولت، ما به عنوان اولین شهرستان استان همدان، اجتماع عظیم نماز جمعه را برقرار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal