آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1399 - 13:51   |   کد مطلب: 35635
مجید درویشی گفت: امروز اگر افرادی در سطح جامعه دارای مسئولیت شده و در حال خدمت و افتخار کشور هستند، محصول کار و تلاش معلم است.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی اسدآباد، با اشاره به مقام و جایگاه معلم در جامعه، اظهار کرد: در طول سی سال خدمت یک معلم هزار نفر دانش‌آموز را آموزش داده و تحویل جامعه می‌دهد  که این نشان از ظریب بالای نفوذپذیری آنان در جامعه دارد.

 

اگر مسئول به جایی رسیده، با تربیت و تعلیم معلم بوده است

وی گفت: امروز اگر افرادی در سطح جامعه دارای مسئولیت شده و در حال خدمت و افتخار کشور هستند، محصول کار و تلاش معلم است که با دو بال تعلیم و تربیت در این عرصه حاضر بوده است.

 

درویشی با اشاره به شرایط مرونایی و آموزش مجازی در کشور، گفت: نباید اجازه دهیم که آموزش در جامعه تعطیل شود و این همکاری خوب معلمان را می طلبد که در خط مقدم اموزش قرار دارند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: امروز ما ایرانیان ثابت کردیم که بن بستی در کشور وجود ندارد و با علم و دانشی که معلمان به نخبگان دادند، همیشه موفق بوده ایم.

 

فرهنگیان در مشارکت و برگزاری انتخابات نقش مهم داشتند

وی با اشاره به مشارکت ۶۱/۱ درصد مردم در انتخابات سال گذشته، گفت: با مشارکت مردم که بخش اعظمی از این مشارکت و همراهی در برگزاری و تشویق مردم در انتخابات، معلمان و فرهنگیان بودند، توانستیم رتبه دوم استان را در مشارکت به خود اختصاص دهیم.

 

درویشی با اشاره به تلاش و مجاهدت معلمان در جامعه، گفت: پزشکان ما دست پرورده معلمان هستند که امروز خوش درخشیدند.

 

وی با ارائه گزارشی از وضعت شیوع کرونا در اسدآباد، گفت: باتوجه به اینکه ما در همجواری چند استان وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتیم و عبور بیش از ده هزار دستگاه خودرو از این مسیر انجام می شود، بنابراین ما در وضعیت زرد بودیم که امیدواریم تا اعلام بعدی در وضعیت سفید باشیم.

 

15 روز است که بیمار کرونایی نداریم

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ۱۵ روز است که در شهرستان اسدآباد بیمار کرونایی و فوتی ناشی از این ویروس نداشتیم، یادآور شد: البته تنها 3 الی ۴ نفر مشکوک به این بیماری در بیمارستان بودند که در حال مداوا هستند.

 

وی با بیان اینکه اسدآباد بیشترین امار بهبودی بیماران کرونایی را دارد، افزود: در زمینه غربالگری ۹۰ درصد از جمعیت غربالگری شدند.

 

درویشی با اشاره به مجاهدت و تلاش سپاه و بسیج، گفت: امروز ۶۰۰ نفر از بسیجیان را اموزش دادند که در مواقع بحرانی کمک کار کادر درمانی باشند و نباید از این تلاش ها و مجاهدت غافل شد.

 

بیشترین بهبودی بیماران کرونایی در کشور مربوط به اسدآباد است

وی در خصوص کمک مؤمنانه، نیز گفت: با همکاری سپاه بیش از سه هزار بسته غذایی بین اقشار آسیب دیده از کرونا تقسیم شده و البته حدود ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است که بزودی بین دیگر افراد جامانده توزیع می شود.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به تخفیف ۴۰ درصدی عوارض برای معلمان خبر داد و گفت: این مهم با همکاری ششهرداری و شوراها برای تقدیر از معلمان صورت می گیرد.

 

واگذاری زمین 5 هکتاری در شهرک سیداحمد برای ساخت مسکن فرهنگیان

وی همچنین از اختصاص با کمک ۵ هکتار از اراضی شهرک سیداحمد به فرهنگیان برای ساخت مسکن خبر داد و گفت: این مطالبه که 19 سال بود مشکل اساسی در شهرستان به وجود آورده بود، با همکاری شهرداری و شوراها انجام شد و به زودی تحویل فرهنگیان می شود.

 

در پایان این مراسم یکی از معلمان نمونه شهرستان با تقدیر از شاگردان خود گفت: امروز با افتخارآفرینی که پزشکان در حوزه سلامت و مقابله با کرونا داشتند، باید تقدیر کرد.

 

قربانی در سخنی دیگر نسبت به انعکاس مطالبات فرهنگیان و معلمان از سوی صداووسیما و جراید گلایه کرد و درخواست این امر را داشت.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal