آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1399 - 12:23   |   کد مطلب: 35673
علیرضا فعله‌گری از نصب المان، نورپردازی و آبنما در بلوار و میدان جانبازان خبر داد و گفت: بزودی تندیسی از تمثال شهید صادقی خلبان شهید در چهارراه معرو به خاکریز نصب می‌شود.

شهردار اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با ارائه گزارشی از فعالیت شهرداری در شش ماه گذشته در حل معضل بلوار و میدان جانبازان، اظهار کرد: با توافقی بین خانواده معظم شهید صادقی و بنیاد شهید قرار است تندیسی از تمثال شهید صادقی در محله جانبازان نصب شود.

 

وی  با اشاره به وجود نخاله های ساختمانی و زباله در برخی از نقاط شهر گفت: یکی از مناطقی که کماکان زباله و نخاله های ساختمانی وجود داشت و سیمای آن محله را زشت کرده بود، محله جانبازان بود که نسبت به جمع آوری آن اقدام شده است.

 

فعله‌گری از نصب المان، نورپردازی و آبنما در میدان جانبازان خبر داد و افزود: این امر توسط واحدهای مربوطه شهرداری در حال طراحی و انجام است.

 

وی گفت: با توجه به وجود آبهای سطحی و وارد کردن خسارات عمده به کشاورزان واحد عمران شهرداری در بلوار شهدا اقدام به نصب حوضچه کرده است.

 

شهردار اسدآباد به کمبود امکانات و نیرو در واحد فضای سبز شهرداری اشاره کرد و گفت: علی رغم این کمبودات ما اقدام به احیای چاه عمیق پارک شهید باهنر کرده ایم.

 

وی از تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی پارک شهید باهنر و نصب وسایل بازی و ستهای ورزشی در پارکهای محله محمودبیگی خبر داد.

 

فعله‌گری جدولگذاری، آسفالت و ایجاد بلوار در ورودی اسدآباد از سمت مسنقر خبر داد و گفت: براساس توافق انجام شده در طرح تعویض ورودی شهر از سمت سنقر از چهار مغازه دو مغازه را تخریب و دو مغازه دیگر در شرف توافق برای تخریب است و قصد داریم با جدولگذاری، آسفالت و ایجاد بلوار به آن مکان نمای خوبی بدهیم.

 وی همچنین از مذاکره برای مالکان اراضی از ورودی سمت قروه اشاره کرد و گفت:  ورودی شهراز سمت قروه با توافقی که با مالکین انجام خواهد شد و در حال مذاکره هست قصد دارد این منطقه را نیز به بلوار تبدیل کند.

 

شهردار اسدآباد از دیگر اقدامات شهرداری را تعویض و تعمیر جداول، احیای مغازه های پاساژ شهرداری دانست و افزود: با شروع به کار کارخانه آسفالت معابر و خیابان‌های بلوار جانبازان و محله های چهار راه شهید صادقی به سمت میدان جانبازان آسفالت خواهد شد .

 

 وی تعمیر و بازسازی چراغهای راهنمایی واقع در چهارراه شهید صادقی را از دیگر اقدامات در  واحد تاکسیرانی شهرداری این شهر برشمرد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal