آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1399 - 12:31   |   کد مطلب: 35703
غلامرضا همایی لطیف برنامه های تلویزیونی، شبکه شاد ‌و درسنامه ها را از فرصت های آموزشی دانش آموزان خواند و گفت: بعضی از مدارس غیر دولتی فعالیت مناسبی در شاد ندارند.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیر آموزش و پرورش اسدآباد در جمع مدیران مدارس این شهرستان، با تأکید بر اینکه فعالیت مدارس در شبکه شاد تا اتمام دروس ادامه دارد، اظهار کرد: براساس  تصمیم وزارت آموزش و پرورش امتحانات پایه نهم به خاطر هدایت تحصیلی به صورت حضوری  و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه امتحانات پایه دوازدهم در سالن های بزرگ ورزشی به صورت حضوری برگزار می شود، افزود: ارزشیابی پایانی پایه های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم به صورت غیر حضوری براساس فعالیتهای دانش آموزش و با استفاده از دیگر روشهای ارزشیابی غیر حضوری خلاقانه همکاران انجام می شود.

 

همایی لطیف تصریح کرد: در تمام پایه های ابتدایی بر اساس  ارزشیابی توصیفی  معلم می تواند با توجه به فعالیتهای دانش آموز در طول سال تحصیلی قضاوت کنند.

 

وی با بیان اینکه در پایه اول ابتدایی یادگیری حروف الفبا و یا نشانه های زبان فارسی و روان خوانی دانش آموز مد نظر است، افزود: اگر دانش آموزی به هدف نرسیده باشد، باید آموزگار پایه اول  تلاش کند تا اهداف محقق شود.

 

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد برنامه های تلویزیونی، شبکه شاد ‌و درسنامه ها را از فرصت های آموزشی دانش آموزان برشمرد و گفت: بعضی از مدارس غیر دولتی فعالیت مناسبی در شاد ندارند.

 

وی با قدردانی از معلمان فعال و خلاق در شبکه شاد، از دیگر معلمان هم خواست فعالیتهای خود را در شاد گسترش دهند .

 

همایی لطیف فعالیت مدارس و کیفیت آموزش ها در شاد را روزانه رصد می کنیم، گفت: بازگشایی مدارس تنها برای رفع اشکال و حضور اختیاری دانش آموزانی است که به شاد دسترسی ندارند.

 

وی تصریح کرد: دانش آموزانی که از شبکه شاد با معلمان  خود در ارتباط هستند ضرورتی ندارد به مدارس مراجعه کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد بر افزایش و گسترش پوشش حداکثری دبیرستانهای متوسطه در شاد تأکید کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal