آخرین اخبار

21. خرداد 1399 - 10:05   |   کد مطلب: 35945
با لبیک طلاب اسدآبادی به فرمان امامشان؛
بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اسدآباد توزیع شد
مدیر حوزه علمیه الراضیه اسدآباد از تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان با کمک طلاب خبر داد و گفت: این امر در راستای عمل به فرمایش امام خامنه ای انجام شد.

 مدیر حوزه علمیه الراضیه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ بااشاره به فرمان رهبر انقلاب در خصوص رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، اظهار کرد: طلاب و مبلغان جهادی مدرسه علمیه الراضیه شهرستان اسداباد در این رزمایش با قوت و قدرت به فرمان رهبری لبیک گفتند.

 

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور و تعطیل شدن برخی مشاغل و ایجاد مشکلات اقتصادی ناشی از آن، بسیاری از هموطنان آسیب های زیادی از لحاظ تأمین معیشت زندگی خود دیدند، افزود: خوشبختانه امروزه، فرهنگ جامعه به حدی رشد پیدا کرده که مردم برای انجام امور خیر و کمک به نیازمندان در بحران ها، به صورت خودجوش اقدام می‌کنند و طلاب هم در این زمینه پیشگام بودند.

 

ضحاکی گفت: در راستای کمک های مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان، طلاب ومبلغان مدرسه علمیه در ماه مبارک رمضان با تأسی از مولای متقیان حضرت علی (ع ) اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردند.

 

مدیر حوزه علمیه الراضیه اسدآباد ادامه داد: در این راستا دو عدد گوسفند به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام عصر و برطرف شدن همه مشکلات بخصوص ویروس کرونا قربانی و با بسته بندی بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی همچنین از تهیه و توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: هر کدام از این بسته ها به ارزش ۲۰۰ هزار تومان بودند. 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal