آخرین اخبار

22. خرداد 1399 - 11:09   |   کد مطلب: 35959
مجید درویشی شناسایی ۱۵ منزل مسکونی مخروبه و رها شده به عنوان پاتوق معتادین توسط شهرداری اسدآباد خبر داد و گفت: از این تعداد هفت مورد با دستور قضائی تخریب شده و تخریب مابقی در حال انجام است.

به گزارش آوای سیدجمال،  فرماندار اسدآباد در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان که با موضوع بررسی وضعیت کمپ‌های ترک اعتیاد و مراکز عرضه شربت و قرص متادون برگزار شد؛ با اخطار به کمپ‌های ترک اعتیاد اسدآباد، گفت: متأسفانه هیچکدام از مراکز ترک اعتیاد در اسدآباد استانداردهای لازم را ندارند و در صورتی که حداقل‌های بهداشتی و زیست محیطی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند.

 

درویشی افزود: سالانه به طور میانگین یک هزار و ۶۸۰ بیمار در کمپ‌های ترک اعتیاد اسدآباد پذیرش می‌شوند و برای درمان هزینه دریافت می‌کنند بنابراین باید نسبت به استاندارد سازی محل اقدام کنند.

 

فرماندار اسدآباد در ادامه نسبت به عرضه دارو و شربت و قرص متادون در عطاری‌های سطح شهر هشدار داد و عنوان کرد: سال گذشته دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ۹۰ مورد بازرسی از عطاری‌ها انجام داده که ۱۲ مورد آن منجر به کشف ۱۰۰ قلم داروی مواد مخدر و قاچاق شده است.

 

درویشی از شناسایی ۱۵ منزل مسکونی مخروبه و رها شده به عنوان پاتوق معتادین توسط شهرداری اسدآباد خبر داد و گفت: از این تعداد هفت مورد با دستور قضائی تخریب شده و تخریب مابقی در حال انجام است.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal