آخرین اخبار

26. خرداد 1399 - 12:35   |   کد مطلب: 35994
رحیم قربانی با بیان اینکه اسدآباد دارای بیشترین تعداد عامل توزیع سیگار سهمیه در استان همدان است که این تعداد عامل در استان بی سابقه است، گفت: از تعداد 15 عامل توزیع سیگار 5 مورد فعال است.

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، با ارائه گزارشی از  عکلکرد این اداره در مبارزه با قاچاق کالا، اظهار کرد: درسال گذشته  ۶۰ فقره بازرسی مشترک در حوزه قاچاق کالا انجام گرفته که مهمترین کشفیات در این زمینه حوزه برنج، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع سیگار بوده است.

 

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای یک واحد شرکت موضعی و توزیعی گاز مایع (شرکت صفا گاز) است، افزود: این شرکت ماهیانه ۳۲۰ تُن گاز مایع سهمیه دارد که توسط عاملین توزیع در تمام نقاط شهرستان ازجمله   شهر و روستا توزیع می شود.

 

قربانی اذعان داشت: اداره صنعت معدن و تجارت، شرکت نفت و اداره استاندارد به صورت ماهانه توزیع گاز مایع را مورد بازرسی و بررسی قرار می‌دهد.

 

وی همچنین از وجود ۱۵ عامل توزیع سیگار سهمیه ای در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: از این تعداد ۵ عامل و 10 عامل غیر فعال هستند.

 

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تعداد عاملین سیگار شهرستان اسدآباد در سطح استان بی سابقه است، افزود: این شهرستان دارای بیشترین تعداد عامل توزیع سیگار سهمیه در استان همدان است.

 

وی با بیان اینکه بازرسی از سیگارهای دریافتی عاملین بصورت روزمره انجام می‌گیرید، خاطرنشان کرد: تمامی سیگارهای خریداری شده در زمان بازرسی فک پلمپ شده تا از فروش عمده آن جلوگیری شود.

 

قربانی در خصوص سهمیه سبوس دامی نیز گفت: حدودا بین ۸۰ تا ۱۳۰ تن سبوس دامی بصورت ماهانه و شناور بین اتحادیه دامداران شهرستان توزیع ی شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal