آخرین اخبار

8. تير 1399 - 13:45   |   کد مطلب: 36106
حجت‌الاسلام نظیری بیان اینکه موضوعی می‌‌توانند به ثمر بنشیند که به صورت مستمر پیگیری شود، افزود: این امر نیازمند این است که جریان رسانه مطالبه گری کند و البته در هر محله و روستایی یک سرباز رسانه ای فعال شود.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در جمع تعدادی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان اسدآباد باتأکید بر مطالبه‌گری در حوزه‌های مختلف، اظهار  کرد: امروز باید ما در هر روستا و محله ای یک سرباز رسانه ای داشته باشیم تا بتوانیم مطالبات و البته ظرفیت‌ها را شناسایی و برجسته سازی کنیم.

 

وی‌ با بیان اینکه موضوعی می‌‌توانند به ثمر بنشیند که به صورت مستمر پیگیری شود، افزود: این امر نیازمند این است که جریان رسانه مطالبه گری کند.

 

نظیری با تأکید بر اینکه باید در حوزه فضای مجازی از افراد غیر متخصص هم بهره گرفت، گفت: گاهی اوقات متخصص‌ها ذائقه هایشان تغییر کرده و باید در بین غیر متخصص ها موضوعات را دنبال و پیگیری کرد.

 

وی با بیان اینکه رسانه می تواند ذائقه، مزاج و نوع نگاه مردم تغییر دهد، افزود: باید با تولید محتوای خوب نوع نگاته و ذائقه مردم را رصد و مدیریت کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بر تشکیل یک شبکه رسانه ای بین فعالان مجازی تأکید کرد و گفت: همت و اراده جدی شما در این عرصه می‌تواند در شهرستان کمک کند.

 

وی تأکید کرد: در آستانه ماه محرم باید به نهضت امام حسین ع پرداخت و در این زمینه محتوای خوب تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal