آخرین اخبار

8. تير 1399 - 15:15   |   کد مطلب: 36107
کیومرث سرمدی بااشاره به سرانه پایین مطالعه، گفت: حال خوشی در کتاب و کتاب خوانی نداریم و این جای گلایه است که رغبتی برای ساخت کتابخانه استاندارد وجود نداشته است.

به گزارش آوای سیدجمال، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نخستین روز از آغاز به کار مجلس یازدهم در خصوص مسئله اقتصاد و فرهنگ، اظهار کرد: اگرچه بحث معیشت درآمد و اقتصاد و فرهنگ و توجه به مطالعه دانش و کتاب و کتاب خوانی دو عنصر لازم و ملزوم یکدیگر هستند اما تا ملزومات اولیه زندگی فراهم نشود در مقوله فرهنگ توفیقاتی نخواهیم داشت.

 

وی به مهمترین مسائل در بخش فرهنگ کتاب و کتابخوانی پرداخت و گفت: علی‌رغم پیشرفت در فضای مجازی و به وجود آمدن نسخه های الکترونیکی هنوز کتاب جایگاه خود را دارد.

 

سرمدی به حال ناخوش در توجه به کتاب و کتاب خوانی، اذعان داشت: توجه به فرهنگ کتابخوانی امری مهم است اما براساس تحقیقات ایران رتبه خوبی در دنیا ندارد.

 

 

وی با بیان اینکه بنده از دوران کودکی تاکنون که در اسدآباد بودم این شهر تنها یک کتابخانه داشته و این جای گلایه است، گفت: در تذکری به وزیر ارشاد اعلام کردم توجه ویژه به هنرمندان و اصحاب اهل قلم در کشور مخصوصا در اسدآباد از مسائل مهم و ضروری است که باید پیگیری و عملی شود.
 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با انتقاد از عدم ساخت کتابخانه استاندارد در اسدآباد، گفت: سالهاست که کتابخانه استاندارد شهرستان به حال خود رها شده و اراده ای برای راه اندازی آن وجود نداشته که امیدواریم در یک بازه زمانی تعریف شده بتوانیم مسائل و مشکلات اعتباری این طرح را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal