آخرین اخبار

10. تير 1399 - 15:40   |   کد مطلب: 36127
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه شبکه شاد و فضای مجازی برای دانش آموزان همانند این است که شنا بلد نباشد و ما آنان را وارد استخر کرده و بگوییم شنا کنید، گفت: باید فرهنگ درست استفاده کردن از این فضا و درواقع شنا کردن را به آنان یاد دهیم.

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه شهر اسدآباد هم بااشاره به دهه کرامت، عظمت و کرامات امام رضا ع و حضرت معصومه س اظهار کرد: دین ما یک دین پرورشی و تربیتی است در کنار علم آموزی بحث تربیت مهمترین مسئله است .

 

اداره کل آموزش و پرورش برای اجرای پروژه های نیمه تمام اسدآباد مساعدت کند

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد به پروژه های نیمه تمام شهرستان از جمله درمانگاه فرهنگیان، استخرشنا، مدارس شهرک سیداحمد اشاره کرد و خواستار مساعدت بیشتر مدیرکل آموزش و پرورش برای اجرای هرچه زودتر این پروژه ها شد.

 

وی به استفاده دانش آموزان از شبکه شاد برای درس و تحصیل اشاره کرد و از آموزش و پرورش خواست که خانواده ها را با نحوه استفاده درست فرزندانشان و دور از آسیب این فضای مجازی آگاه کنند .

 

شنا را به دانش اموزان یاد دهیم بعد وارد فضای مجازی و شاد شوند

امام جمعه شهر اسدآباد گفت: شبکه شاد و فضای مجازی برای دانش آموزان همانند این است که شنا بلد نباشد و ما آنان را وارد استخر کرده و بگوییم شنا کنید و اینجاست که باید فرهنگ درست استفاده کردن از این فضا را به آنان آموزش و شنا کردن را به آنان یاد دهیم.

 

وی به سخت بودن سؤالات امتحانات نهایی اشاره کرد و گفت: باید برای گرفتن امتحانات شرایط امروز جامعه و ویروس و ... را مدنظر قرار داد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal