آخرین اخبار

14. تير 1399 - 12:51   |   کد مطلب: 36162
سرهنگ امیدعلی الیاسی گفت: امسال شهید شاخص کشوری در حوزه دانش اموزی در بین 36 هزار دانش آموز شهید از اسدآباد انتخاب شده که باید از این فرصت برای معرفی این شهید بهره ببریم.

به گزارش آوای سیدجمال، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در کمیته ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت شهرستان اسدآباد با بیان اینکه از سال ۸۹ تاکنون سازمان بسیج در راستای ترویج سبک زندگی شهدا، هر سال را به نام شهدا نامگذاری می کند، اظهار کرد: امسال نیز شهید محمدرسول رضایی به عنوان شهید شاخص در حوزه دانش اموزی در بین 36 هزار شهید دانش آموز انتخاب شده که باید در معرفی و شناساندن وی به جامعه و نسل امروز برنامه ریزی شود.

 

وی بااشاره به همکاری آموزش و پرورش شهرستان و مدارس در برپایی نمایشگاه های عکس شهدا، گفت: در راستای معرفی شهید محمدرسول رضایی که اسدآبادی است، انتظار بیشتری از مسئولان شهرستان می رود که این امر با اجرای برنامه های فرهنگی امکانپذیر است.

 

 

الیاسی با اشاره به اقدام شایسته دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در نامگذاری کلاس‌های درسی به نام شهدای شهرستان، گفت: انتظار می رود که دیگر دانشگاه‌ها نیز با ایده های جدید در معرفی شهدا تلاش کنند.

 

وی تبلیغات شهری در ادارات و حک کردن نام شهدای شاخص را در سربرگ نامه های اداری کاری ارزشمند دانست و گفت: باید یکی از اماکن، بلوار و یا میدانی به نام شهید محمدرسول رضایی به ثبت برسد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در خصوص چهل سالگی دفاع مقدس نیز گفت: باید با برگزاری یادبود و یادواره، مسابقات فرهنگی و ورزشی در فضای باز، سرکشی از خانواده های شهدا این دوران را گرامی بداریم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal