آخرین اخبار

14. تير 1399 - 13:12   |   کد مطلب: 36164
مجید درویشی با بیان اینکه متولی گلزار شهدا بنیاد شهید است و باید بر مزار شهدا نظارت داشته باشد، گفت: اینکه بنیاد شهید بنشیند و دیگران برای شهدا کار کنند که نمی‌شود، بنیاد متولی امور مربوط به شهداست و باید پیگیر آن باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در کمیته ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت این شهرستان با بیان اینکه شهید محمدرسول رضایی یکی از شهدای دانش آموز اسدآباد و البته شاخص کشوری در حوزه داشن آموزی است، اظهار کرد: آموزش وپرورش مکلف است که برای معرفی شهیدی که نام و تمثال مبارکش در دفتر رهبری است و امسال به نام او رقم خورده، پای کار بیاید.

 

مجید درویشی با تأکید بر اینکه صداو سیمای همدان باید فیلمی از زندگی این شهید بزرگ تدوین کند، افزود: امسال 5 آذر ماه را با نام شهید محمدرسول رضایی و شهید الهیاری برگزار خواهیم کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه شهرداری باید از ورودی شهر تا جنت آباد را با نصب عکس شهدا در دو طرف بلوار آذین بندی کند، افزود:  البته یکی از میادین هم باید با نام شهید محمدرسول رضایی مزین شود

 

فرماندار شهرستان اسدآباد از تألیف ۵ کتاب در سالجاری توسط نویسندگان اسدآباد برای شهدا خبر دادو گفت: امسال باید بنیاد شهید برنامه ریزی کند که در چهار فصل در  هر دهستان یادواره شهدا برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه متولی گلزار شهدا بنیاد شهید است و باید بر مزار شهدا نظارت داشته باشد، خطاب به رئیس بنیاد شهید گفت:  اینکه شما بنشینید و دیگران وظایف شمار را انجام دهند که نمی‌شود، شما متولی امور مربوط به شهدا هستید و باید پیگیر آن بشید البته شهرداری و دیگر ادارات و نهادهای هم کمک کار هستند.

 

شهردار اسدآباد هم از طراحی تابلوتمثال شهدا برای بلوارهای ورودی اسدآباد تا جنت آباد خبر داد و افزود: سعی می کیم که این امر در هفته دفاع مقدس رونمایی شود.

 

علیرضا فعله گری بازسازی مزار شهدا را یک وظیفه خواند و گفت: فرمانداری چه اعتبار بگذارید چه نگذارید ما کار بازسازی مزار شهدا را انجام می دهیم چون مدیون خون شهدا هستیم.

 

 وی ساخت المان خوب و شکیلی برای شهدا خبر دادو گفت: بنده ساماندهی دو گلزار شهدا را در کارنامه خود دارم و امیدوارم بتوانم سومین گلزار شهدا را به ثبت برسانم .

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal