آخرین اخبار

22. تير 1399 - 14:24   |   کد مطلب: 36243
علیرضا فعله‌گری با اشاره به اینکه برخی از اصناف بدون توجه به حقوق شهروندی موجب ایجاد سدمعبر می شوند، گفت: هفته گذشته در این زمینه 4 واحد صنفی متخلف پلمب شد.

شهردار شهر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  از پلمب 4 واحد صنفی به دلیل ایجاد سدمعبر خبر داد و اظهار کرد: با صاحبان مشاغل، دست فروشان و همه کسانی که به نوعی با ایجاد سد معبر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کنند، برخورد قانونی می شود.

 

وی گفت: در راستای برخورد با ایجاد کنندگان سدمعبر، چهار باب مغازه در سطح شهر اسدآباد که با سد معبر مشکلاتی را بر شهروندان ایجاد کرده بودند، با استناد به قانون و با حضور مامور اداره اماکن نیروی انتظامی پلمپ شد.

 

فعله‌گری تأکید کرد: اصناف مختلف ملزم به رعایت قوانین شهرداری و حقوق شهروندان هستند و در صورت عدم توجه به اخطاریه های ماموران واحد اجرائیات شهرداری اسدآباد و ایجاد سد معبر، طبق ماده 28 قانون نظام صنفی، مغازه آنها پلمپ خواهد شد.

 

 وی با بیان اینکه برخی از افراد نیز بدون توجه به حقوق سایر شهروندان با انباشت ضایعات ساختمانی در معابر اصلی و فرعی در تردد عابران پیاده و وسایل نقلیه خلل ایجاد می کنند، افزود: در این زمینه با این اشخاص متخلف برخورد می شود.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal