آخرین اخبار

26. تير 1399 - 15:28   |   کد مطلب: 36281
سپاه و بسیج ناحیه اسدآباد در نشستی از بانوان محجبه مدافع سلامت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تقدیر کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته حجاب و عفاف سپاه  بسیج ناحیه اسدآباد از بانوان مدافع سلامت که محجبه بودند، در نشستی با حضور امام‌جمعه و مسئولان شهرستان تجلیل کرد.

 

در این نشست که با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به نامگذاری روز حجاب و عفاف، اظهار کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های دشمن برای رواج بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه می‌طلبد که بیش از گذشته نسبت به ترویج فرهنگ حجاب پرداخته شود.

 

وی با گلایه‌مندی از متولیان امر فرهنگ‌سازی درزمینهٔ ترویج حجاب، گفت: متأسفانه در این زمینه متولیان برنامه‌ای نداشتند.

 

وی از اجرای ۶۵ برنامه فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در شهرستان توسط سپاه و بسیج خبر داد و گفت: ما به ۱۰۰ نفر از بانوان و دختران کمک‌هزینه خرید چادر پرداخت کردیم.

 

وی تصریح کرد: در کل ده میلیون تومان برای امر خرید چادر به بانوان انجام‌شده که به ازای هر نفر  ۱۰۰ هزار تومان بوده است.

 

وی سرکشی از مادران و ایثارگران، انجام تبلیغات در شهری و فضای مجازی، تهیه کلیپ و انتشار پیام رهبری و کارشناسان امر حجاب در فضای مجازی، تذکر لسانی توسط خواهران بسیجی، تقدیر از بانوان محجبه پزشکی، بازاری، رسانه‌ای را از دیگر برنامه‌های هفته حجاب و عفاف توسط بسیج و سپاه برشمرد.

 

وی از اجرای مسابقه قرآنی در رشته حفظ به‌صورت تلفنی توسط بسیج خبر داد و گفت: از اهالی اصحاب رسانه و کانال‌های تلگرامی در انتشار اخبار و برنامه‌های بسیج و سپاه با موضع حجاب تشکر می‌کنم.

 

امام‌جمعه اسدآباد هم با اشاره به مسئله و مقوله حجاب، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه برخی از بانوان ما در بالاترین مقام و مسئولیت در شهرستان هستند، اما فاطمه گونه با حفظ حجاب در جامعه حاضر شدند و این نشان می‌دهد که حجاب محدودیتی نمی‌آورد.

 

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد بابیان اینکه حجاب و عفاف آنچه چیزی است که رضایت امام زمان را جلب کند، گفت: حضرت فاطمه (س) نمونه به‌تمام‌معنا در پوشش و رعایت حجاب است و هم‌وغم این حضرت همیشه مسئله حجاب بوده است.

 

وی با اشاره به آثار حجاب و برکات رعایت آن اشاره کرد، گفت: ما به خاطر پاسداشت حجاب در این شهرستان بارها صدمه دیدیم و از والدین و خانواده‌ها گلایه دارم که بر پوشش و حجاب دختران و زنانشان نظارت نمی‌کنند.

 

امام‌جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه ما برای انقلاب خون‌های زیادی دادیم، گفت: مفت داریم بدحجابی را در جامعه می‌بینیم و باید مراقب حجاب زنان و دختران باشیم ولو باقیمت گران چادر را خریداری کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه سالیان گذشته حجاب در بیمارستان وضعیت خوبی نداشت، گفت: امروز وضعیت حجاب در بیمارستان مطلوب است و باید این روحیه معنوی در مراکز درمانی و بیمارستان پایدار بماند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal