آخرین اخبار

26. تير 1399 - 15:48   |   کد مطلب: 36283
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان خبر داد:
سد نعمت آباد اسدآباد تا پایان سال افتتاح می شود
ستوده از اتمام مراحل اجرایی سد نعمت آباد اسدآباد و افتتاح آن در پویش سراسری #هر هفته_الف_ب_ایران خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، منصور ستوده در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  عملیات اجرایی طرح ملی سد نعمت آباد از سال 1383 آغاز شد و تا پایان شهریور عملیات اجرایی آن تمام می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد. 

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان افزود: این سد دارای ظرفیتی حدود 5 میلیون مترمکعب است؛ اکنون حدود ۲.۵ میلیون مترمکعب آب را در خود جای داده است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه وزیر محترم نیرو بر برنامه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران تاکید دارند؛ هر ماه پروژه‌های مهم صنعت آب و برق را در استان‌ها رصد و در صورت اتمام پروژه افتتاح می‌کنند.

 

ستوده اعلام کرد: عملیات اجرایی طرح ملی سد نعمت‌آباد از سال 83 آغاز و آب آن برای کشاورزی، محیط‌ زیست و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی صرف می شود.

 

وی اضافه کرد: سد نعمت آباد در 12 کیلومتری شمال غرب اسدآباد قرار دارد و هدف از ساخت آن، کمک به گسترش و بهبود آبیاری در 450 هکتار از اراضی دشت اسدآباد است.

 

ستوده بیان کرد: سد نعمت آباد در برنامه‌های افتتاح امسال قرار گرفته است. امیدواریم بتوانیم تا پایان تابستان عملیات اجرایی سد را تکمیل کنیم و با توجه به برنامه زمانبندی دفتر وزارت نیرو و هماهنگی با استاندار محترم همدان امسال این سد را به بهره‌برداری برسانیم.

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal