آخرین اخبار

5. مرداد 1399 - 14:39   |   کد مطلب: 36372
کیومرث سرمدی بابیان اینکه ۴۳ درصد از جمعیت شهرستان اسدآباد را روستاها به خود اختصاص داده‌اند، گفت: روستائیان به‌عنوان سربازان جبهه تولید و مبارزه با تروریسم اقتصادی هستند، بنابراین توجه به روستا باید در اولویت دولت و مجلس قرار گیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در حاشیه این بازدید از روند بهسازی روستاهای یوسف آباد، چنارسفلی و گذرکجین به خبرنگار ما، گفت: توجه به روستا و حل معضلات بهداشتی و درمانی، کشاورزی و معیشتی مردم در سرلوحه دستورات مقام معظم رهبری، اولویت دولت و مجلس است.

 

توجه به روستا و حل معضلات بهداشتی و درمانی، کشاورزی و معیشتی مردم از جمله دستورات مقام معظم رهبری به مسئولان است و در اولویت دولت و مجلس قرار دارد..

 

کیومرث سرمدی با اشاره به بازدید خود از روند توسعه بهسازی و آماده‌سازی روستاهای یوسف‌آباد، گذرکجین و چنارسفلی، ضمن قدردانی از زحمات مسئولان در سال های گذشته افزود: از مسئولان انتظار می‌رود که به پروژه‌ها سرعت دهند.

 

وی با بیان اینکه ما در تمام روستا به‌خصوص در بخش بهسازی معابر دارای مشکلات عدیده‌ای هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات محدود امسال بخشی از این بهسازی از محل اعتبارات دهیاری‌ها، بنیاد مسکن قابل انجام است و مابقی مشکلات با مساعدت دولت و مجلس برطرف می شود.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس بابیان اینکه ۴۳ درصد از جمعیت شهرستان را روستاها به خود اختصاص داده‌اند، بیان کرد: روستائیان به‌عنوان سربازان جبهه تولید و مبارزه با تروریسم اقتصادی هستند، بنابراین توجه به روستا باید در اولویت دولت و مجلس قرار گیرد.

 

سرمدی با اشاره به اینکه عمده مشکلات مردم در روستاها از سال‌های گذشته باقی‌مانده، گفت: مسئولان کارهایی را انجام دادند اما کافی نیست و همت بلندتری را می‌طلبد، البته با توجه تحریم‌های ظالمانه و کرونا مشکلات مالی در کشور وجود دارد که امیدواریم با مصوبات جدید مجلس و تدابیر دولت مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal