آخرین اخبار

6. مرداد 1399 - 16:11   |   کد مطلب: 36381
بهناز ضرابی زاده با پیوستن به پویش “به وقت روشنایی” گفت: باید با خاموش کردن ۱۵ دقیقه ای هر وسیله برقی مانند کولر، باعث تولید انرژی برق برای افراد بیمار در بیمارستان‌ها باشیم.

بهناز ضرابی زاده، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و نویسنده برجسته کتاب های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با پیوستن به پویش “به وقت روشنایی”، اظهار کرد: این روزها هوا به شدت گرم و تحمل این گرما سخت است.

 

وی افزود: به اعتقاد بنده همان لحظه که احساس گرما و کلافه‌گی می‌کنیم، باید به یاد بیمارانی که به انرژی برق برای استفاده از اکسیژن نیاز دارند، باشیم.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بیان کرد: باید با خاموش کردن ۱۵ دقیقه ای هر وسیله برقی مانند کولر، باعث تولید انرژی برق برای افراد بیمار در بیمارستان‌ها باشیم.

 

ضرابی زاده تصریح کرد؛ باتوجه به روزهای سخت کرونا و وجود بسیاری از بیماران در بیمارستان نیاز به انرژی برق بیشتر است و می طلبد که مردم برای صرفه‌جویی در مصرف آن همت داشته باشند.

 

نویسنده برجسته کتاب های دفاع مقدس با تأکید بر پیوستن به پویش به وقت روشنایی گفت: زمان استفاده از برق، تصویر بیمارانی که جلوی چشمانمان با اکسیژن نفس می کشند، باشد، لذا ایثار، گذشت و همدردی ما با خاموش کردن کولر در هر ۱۵ دقیقه می تواند کمک بزرگی برای تنفس بیماران باشد.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه متأسفانه در کشور ما مردم برای توجیه رفتارشان خود را با دیگران مقایسه می‌کنند، گفت: برخی می‌گویند ما یک نفر هستیم، دیگران هم استفاده می کنند، اما ما معتقدیم باید از خودمان شروع کنیم نه دیگران؛ و اگر هر فرد به این بلوغ فکری برسد، قطعا” جامعه ای با افراد صرفه جوگر خواهیم داشت.

 

ضرابی زاده عنوان کرد: باید هر فرد علاوه بر رعایت مصرف برق و یا هر انرژی دیگر به افراد یگر جامعه هم آموزش دهد تا بتوانیم با صرفه جویی مناسب پیش برویم.

 

وی با شعار «باید برای تغییر از خودمان شروع کنیم»، بر عملی کردن این شعار تأکید کرد و گفت: در مصرف هر چیزی صرفه گویی کنیم و این اتفاق هم از خودمان شروع شود تا الگویی برای دیگران باشیم.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: بنده شعار نمی‌دهم که صرفه جویی می کنم بلکه به همه همکاران در اداره توصیه کرده ام در مصرف برق صرفه جویی کنند، این امر یک فرهنگ همگانی در اداره ما تبدیل شده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal