آخرین اخبار

6. مرداد 1399 - 16:24   |   کد مطلب: 36382
در بازدید نماینده اسدآباد از کارخانه صنعتی منطقه چهاردولی مطرح شد؛
مدیر کارخانه: کنسانتره مجوز بهره‌برداری ندارد
میرزایی مدیر کارخانه کنسانتره آهن شهرستان اسدآباد با بیان اینکه این پروژه با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد، گفت: هنوز بعد از گذشت ۶ سال موفق نشدیم که پروانه بهره‌برداری بگیریم و درواقع ما در این کارخانه مجوز قانونی نداریم و غیرقانونی در حال فعالیت هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال، مدیر کارخانه کنسانتره آهن شهرستان اسدآباد نیز با اشاره به وضعیت تولید در این کارخانه، اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت 600 تن تولید آهن در حال فعالیت است که برای۳۵۰ نفر مستقیم و هزار نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

 

میرزایی بابیان اینکه این کارخانه از دو معدن در قروه و بهار سنگ‌آهن خود را تأمین می‌کند، گفت: 90 درصد افراد شاغل در این کارخانه بومی و از اسدآباد و روستاهای اطراف آن هستند و تعدادی نیرو هم از ذوب‌آهن سابق مشغول به کار هستند.

 

وی یکی از مشکلات کارخانه کنسانتره اسدآباد را فعالیت بدون مجوز خواند و گفت: بعد از گذشت ۶ سال هنوز موفق نشدیم که پروانه بهره‌برداری بگیریم و درواقع ما در این کارخانه مجوز قانونی نداریم و غیرقانونی در حال فعالیت هستیم.

 

مدیر کارخانه کنسانتره آهن شهرستان اسدآباد گفت: این کارخانه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور افتتاح شد و انتظار می‌رفت که زودتر از این‌ها مجوز بهره‌برداری به ما داده شود اما این اتفاق نیفتاده است.

 

وی تصریح کرد: مجوز تأسیس کارخانه کنسانتره منوط به این است که پسماند و باطله آن جزئی آن باشد که امروز بعد از 6 سال هنوز ما موفق به اخذ آن نشدیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal