آخرین اخبار

11. مرداد 1399 - 15:07   |   کد مطلب: 36425
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بر گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد تأکید کرد و از حمایت و آمادگی خود در راستای برطرف‌کردن موانع و مشکلات این دانشگاه خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، در نشست نماینده مردم اسدآباد مجلس شورای اسلامی با رئیس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد در راستای ایجاد و توسعه تحصیلات تکمیلی و حل مشکلات واحد اسدآباد برگزار شد.

 

کیومرث سرمدی در جمع مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد با بیان اینکه افتخار دارم که  متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی هستم از حمایت و آمادگی خود در راستای برطرف‌کردن موانع و مشکلات واحد اسدآباد خبر داد.

 

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: نمایندگان مجلس به‌دلیل اینکه موضوع تحصیلات تکمیلی را مطالبه مقام معظم رهبری، نظام، مردم و انقلاب می‌دانند از توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اسدآباد حمایت خواهند کرد.

 

این نماینده مجلس ارتقای مرتبه علمی شهرستان و افزایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی را مزیتی فوق‌العاده برای دیار سیدجمال‌الدین دانست و افزود: توسعه تحصیلات تکمیلی در شهرستان موجب افزایش پذیرش بومی متقاضیان این دوره‌ها و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی ناشی از مهاجرت تحصیلی و افزایش رضایتمندی داوطلبان و خانواده‌ آنها خواهد بود.

 

توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد نیازمند حمایت مسئولان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد هم با اشاره به مشکلات و موانع موجود در واحد اسدآباد، تأکید کرد: با توجه به علاقه‌مندی دانشجویان بومی در ورود به دوره‌های تحصیلات تکمیلی، این واحد دانشگاهی آمادگی ایجاد تحصیلات تکمیلی در شهرستان را دارد و در این راه نیازمند حمایت مسئولان شهرستان به‌ویژه نماینده شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی است.

 

مهدی عسگری‌کیا اضافه کرد: واحد اسدآباد ارتباط خوبی با فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اسدآباد دارد که امیدوارم نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی باشد و از ایجاد و توسعه تحصیلات تکمیلی در شهرستان حمایت کند.

خبرگزاری انا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal