آخرین اخبار

14. مرداد 1399 - 23:35   |   کد مطلب: 36459
رئیس اداره صمت شهرستان:
۴۴ درصد معادن اسدآباد تعطیل است
رحیم قربانی از تعطیل بودن ۴۴ درصد معادن این شهرستان خبر داد و گفت: اسدآباد ۹ معدن دارای پروانه بهره برداری دارد که ۴۴ درصد این معادن به دلایلی چون عیار پایین، ذخیره کم و نداشتن صرفه اقتصادی تعطیل و راکد هستند.

به گزارش آوای سیدجمال، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد  شن و ماسه، سیلیس و آهک را از جمله مواد معدنی معادن تعطیل شده عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۸۰ نفر در معادن فعال شهرستان اشتغال دارند که ۹۵ درصد نیروها بومی شهرستان بوده و صاحبان معادن قبل از برداشت ماده معدنی از معادن حقوق دولتی خود را پرداخت می کنند.

 

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد معادن کمک علیا، پیفانج، بوئیجین، گلدره و چنار را جزء معادن فعال شهرستان دانست و ادامه داد: از این تعداد معادن، سه معدن بوئیجین، پیفانج و گلدره دارای مواد معدنی لاشه آهکی بوده که قابل مصرف در تولید شن و ماسه هستند.

 

وی تصریح کرد: معدن چنار نیز با دارا بودن ماده معدنی آهن(مگنتیت) برای مصرف در شرکت کیهان صنعت و قروه با تعداد ۳۴ نفر نیرو و معدن کمک علیا با دارا بودن ماده معدنی آهن(مگنتیت) در مرحله حفاری برای برداشت سنگ آهن با تعداد پنج نفر پرسنل در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal