آخرین اخبار

20. مرداد 1399 - 7:53   |   کد مطلب: 36502
مجید درویشی با بیان اینکه خبرنگاران در قبال رسالتی که بر عهده دارند، در مسیر شهید صارمی حرکت کنند، گفت: مطمئناً" قلم‌فرسایی و نوع نگارش اخباری که شما خبرنگاران در جامعه ارائه می‌دهید با دیدگاه‌های متفاوتی که بین مردم وجود دارد، مردم قضاوت خواهند کرد که مسائل به چه شکل است.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار شهرستان اسدآباد در نشست تجلیل از خبرنگاران که با دو روز تأخیر برگزار شد، به نقش‌آفرینی خبرنگاران در مسائل مختلف جنگ تحمیلی، سازندگی و امیدآفرینی  بعدازآن، مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و البته پیشگیری از کرونا پرداخت و اظهار کرد: امروز خبرنگاران در آگاهی سازی مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا و کمک به کادر درمانی و آرامش بخشی به جامعه در این دوران خوب عمل کردند.

 

وی خبرنگاران را در برابر خون شهدا مسئول دانست و از آنان خواست که در قبال مسئولیت و رسالتی که بر عهده دارند، در مسیر شهید صارمی و آنچه خدا به آن قسم‌خورده، حرکت کنند.

 

درویشی با بیان اینکه خبرنگاران در مقابله ویروس کرونا به مسئولان دولت و مردم کمک شایانی داشتند، افزود: با قلم‌فرسایی خبرنگاران و آموزش و اطلاع‌رسانی آنان کشور به آرامش نسبی رسیده است.

 

 وی تصریح کرد: مطمئناً" قلم‌فرسایی و نوع نگارش اخباری که شما خبرنگاران در جامعه ارائه می‌دهید با دیدگاه‌های متفاوتی که بین مردم وجود دارد، مردم قضاوت خواهند کرد که مسائل به چه شکل است.

 

فرماندار اسدآباد بابیان اینکه قلم خبرنگاران باعث روشنگری و افتخار و ارتقاء جمهوری اسلامی می‌شود، افزود: صداقت بالاترین نقطه اعتمادی است که مردم از شما انتظار دارند و ان شالله در این راستا از استقلال، آزادی و خون شهدا دفاع کنید.

 

وی با قدردانی از زحمات یک‌ساله خبرنگاران، گفت: انتظار داریم که خبرنگاران دولت تدبیر امید را در یک سال و اندی که از عمرش باقی‌مانده، دررسیدن به اهدافش و به بره برداری رساندن پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت این شهرستان کمک کنید.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal