آخرین اخبار

21. مرداد 1399 - 8:16   |   کد مطلب: 36514
رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران:
آسیب 70 الی 80 درصدی اصناف ناشی از کرونا/35 هزار بازرسی در استان همدان
موسی‌الرضا غفاریان با بیان اینکه 60 هزار واحد صنفی در استان همدان فعالیت دارند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 35 هزار بازرسی از این واحدها انجام و برخی از آن‌ها به تعزیرات معرفی شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران در حاشیه تجلیل از خبرنگاران شهرستان اسدآباد با ارائه گزارشی از وضعیت اصناف پرداخت و گفت: متأسفانه ویروس کرونا ضرر زیادی به اصناف زده که در این زمینه 70 الی 80 درصد از واحدهای سراسر کشور دچار آسیب شدند.

 

وی با اشاره به آسیب 100 درصدی برخی از واحدهای صنفی مانند تالارها، آرایشگاه‌ها و رستوران‌ها، افزود: متأسفانه شرایط تسهیلاتی که در این زمینه به واحدهای صنفی داده می‌شود،  سخت است.

 

غفاریان با بین اینکه 60 هزار واحد صنفی در استان همدان فعالیت دارند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 35 هزار بازرسی از این واحدها انجام و برخی از آن‌ها به تعزیرات معرفی شدند.

 

وی از فعالیت سه هزار و 100 واحد صنفی در اسدآباد همدان، گفت: این واحدها زیر نظر 17 اتحادیه هستند و اصناف این شهرستان در مقابله و مبارزه با کرونا پیشگام بوده  و همکاری خوبی در ابن زمینه با تعطیلی واحدها داشتند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal