آخرین اخبار

21. مرداد 1399 - 13:35   |   کد مطلب: 36516
رحیم قربانی از تعطیلی سه کارخانه صنعت ذوب مفید، کارخانه رب و ذوب‌آهن خبر داد و گفت: متأسفانه دو کارخانه صنعتی بزرگ در شهرستان مالیات ارزش‌افزوده خود را در شهرهای تهران و قروه پرداخت می‌کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد در جمع خبرنگاران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 27 واحد تولیدی صنعتی با تعداد 566 نفر اشتغالزایی در شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد 20 واحد فعال و سه واحد تعطیل است.

 

وی با بیان اینکه اکثر صنایع تولیدی شهرستان با ظرفیت کامل کار می‌کنند، افزود: امسال دو کارخانه تملک شده به چرخه تولید بازگشته است.

 

قربانی از تعطیلی سه کارخانه صنعت ذوب مفید، کارخانه رب و ذوب‌آهن خبر داد و گفت: 100 درصد افراد شاغل در صنایع شهرستان بومی هستند.

 

وی از افتتاح یک واحد معدن در روستای کمک علیا در هفته دولت خبر داد و گفت: متأسفانه کیهان صنعت و کنسانتره بخش چهاردولی دو کارخانه بزرگ صنعتی در شهرستان مالیات ارزش‌افزوده خود را در شهرهای تهران و قروه پرداخت می‌کنند

 

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد همچنین با بیان اینکه اسدآباد سرمایه‌داران زیادی دارد که سرمایه آنان در بانک خوابیده است، گفت: می‌طلبد که با تشویق آنان موجب توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری بهتر باشیم و خبرنگاران در این زمینه می‌توانند ما را یاری دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت چهارماهه اداره صمت شهرستان پرداخت  گفت: در طول این مدت هزار و 392 مورد بازرسی  و ۲۵ گشت مشترک از واحدهای صنفی انجام و  138 مورد تخلف ثبت شده است.

 

قربانی با اشاره به کمبود نیرو در اداره صمت، گفت:  در سطح شهرستان تنها دو بازرس در اداره صمت مشغول فعالیت هستند که آنان در کنار بازرسی به فعالیت‌های دیگری نیز مشغول هستند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم و خبرنگاران می‌توانند ما را در ارمک نظارت بر واحدهای نفی همراهی کنند، گفت: سامانه  124.ir برای ثبت شکایات مردمی و رسیدگی آن به مرحله‌ای است و مردم می‌توانند با ثبت شکایت خود از زمان و مرحله رسیدگی آن‌هم مطلع شوند.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal