آخرین اخبار

27. مرداد 1399 - 9:06   |   کد مطلب: 36569
حمزه عبدکوند از رقابت ۱۹۵۱ دانش آموز اسدآبادی در کنکور سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان اسدآباد در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کنکور سراسری شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: برای برگزاری کنکور سراسری امسال در شهرستان دو حوزه شامل مجتمع خلیج فارس برای دانش آموزان پسر و حوزه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی برای دانش آموزان دختر درنظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه هفته جاری، افزود: این آزمون برای شرکت کنندگان اسدآبادی در دو حوزه پیش بینی شده  در چهار رشته هنر، ریاضی، علوم انسانی و تجربی برگزار خواهد شد.

 

عبدکوند مطرح کرد: دانش آموزان اسدآبادی در این دو حوزه پیش بینی شده با رعایت پروتکل های بهداشتی مطابق با دستورالعمل های ستاد ملی کرونا به رقابت خواهند پرداخت.

 

وی تصریح کرد: هماهنگی لازم با تمامی ادارات و نهادها برای برگزاری هر چه مطلوب آزمون در ستاد برگزاری آزمون شهرستان انجام شده و دانش آموزان اسدآبادی با فراغ بال و  اطمینان و آرامش خاطر در آزمون امسال شرکت خواهند داشت و کنکور سراسری شهرستان به نحو احسن برگزار می شود و خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در رابطه با برگزاری کنکور شهرستان وجود ندارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal