آخرین اخبار

27. مرداد 1399 - 11:41   |   کد مطلب: 36571
حمزه عبدکوند با بیان اینکه هم‌اکنون در ۵۷ روستای بالای هزار نفر نانوایی دایر است، گفت: در این روستاها نان پخت می‌شود و بر اساس توافق قبلی وظیفه تأمین نان تعدادی از دیگر روستاها را هم به عهده دارند.

به گزارش آوای سیدجمال، معاون سیاسی امنیتی فرماندار اسدآباد در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان، با تأکید بر اینکه  روستاهایی که فاقد نانوایی هستند طبق توافق قبلی ، نان آن‌ها باید توسط نانوایی‌های عامل از نزدیک‌ترین روستا تأمین شود، اظهار کرد: سایر روستاها که مشکل تأمین نان دارند، باید سهمیه آرد خانگی آن‌ها در اختیارشان قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در ۵۷ روستای بالای هزار نفر نانوایی دایر است، گفت:  در این روستاها نان پخت می‌شود و بر اساس توافق قبلی وظیفه تأمین نان تعدادی از دیگر روستاها را هم به عهده دارند.

 

عبدکوند خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بخشی آرد سهمیه آرد روستاهای فاقد نانوایی  به‌صورت متمرکز و تجمیع در اختیار روستاهایی قرار می‌گیرد که نانوایی دارند و این واحدها وظیفه تأمین نان این روستاها را به عهده دارند.

 

وی تأکید کرد: روستاهایی که برای تأمین نان مشکل دارند، باید سهمیه آرد خانگی آن‌ها در اختیارشان قرار بگیرد و مشکل آن‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal