آخرین اخبار

28. مرداد 1399 - 10:24   |   کد مطلب: 36579
مژگان هادی با اشاره به برگزاری جشنواره قصه‌گویی در اسدآباد، گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا این جشنواره به صورت صوتی و تصویری در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد در گفت‌وگوبا خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به فعالیت این کانون در فضای مجازی در شرایط کرونا، اظهار کرد: ما با تهیه فیلم‌های سه دقیقه ای با موضوعات ادبی، هنری، فرهنگی، اسلامی و انتشار آن در فضای مجازی اقدام به کار فرهنگی کردیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن در استانه ماه محرم، گفت: در این زمینه نوجوانان کانون اقدام به تولید نقاشی و خط با موضوع محرم و عاشورا کردند که به صورت نمایشگاه مجازی برپا شود.

هادی یادآور شد: در این نمایشگاه 20 اثر نقاشی و خط از نوجوان اسدآباد در حال تهیه است.

وی با بیان اینکه دو هزار و 500 نفر در سیستم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد عضو هستند، افزود: از ین تعدا 500 نفر عضو فعال هستند.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد از فعالیت کتابخانه سیار روستایی در این شهرستان خبر داد و افزود: در این کتابخانه نیز حدود 15 هزار جلد کتاب وجود دارد که با توجه به شرایط کرونا، فعالیت آن در فضای مجازی انجام می‌شود.

 

وی از وجود 12 هزار جلد کتاب در کتابخانه ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد خبر داد.

 

هادی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت استانی، گفت: مسابقات فرهنگی به مناسبت‌های ولادت امام زمان، اعیاد غدیر، قربان، ایام شعبانیه در فضای مجازی به صورت دلنوشته، متن ادبی و شعر برگزار شد.

 

وی از برپایی جشنواره قصه گویی در فضای مجازی به صورت شهرستانی خبر داد و گفت: امسال بیست و دومین جشنواره قصه گویی در حال برگزاری است که هر سال به صورت حضوری برگزار می‌شد و امسال به دلیل شرایط ویژه کرونا به صوت مجازی در حال انجام است.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد گفت: در این جشنواره گروههای سنی از 5 سال تا 80 سال می‌توانند با ضبط قصه خود به صورت صوتی و تصویری در این جشنواره شرکت کنند.

 

وی گفت: در راستای اجرای این جشنواره گروهی در شبکه اجتماعی تلگرام ایجاد شده که با آموزش افراد و حضور یکی از نویسندگان برجسته، جشنواره قصه گویی در حال انجام است.

هادی یاداور شد: قصه گویی استانی هم در فضای اینستاگرام ایجاد شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal