آخرین اخبار

28. مرداد 1399 - 11:30   |   کد مطلب: 36581
محمد امرائی با اشاره به اینکه هزار و 951 نفر در اسدآباد متقاضی کنکور هستند، گفت: قرار است داوطلبان مشکوک به کرونا در سالن مجزا آزمون دهند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس دانشگاه پیام نور اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از برگزاری کنکور سال 99 در اسدآباد همزمان با سراسر کشور در شرایط کرونا خبر داد و اظهار کرد: امسال هزار و 951 نفر متقاضی کنکور در این شهرستان هستند که 52 نفر آنان زن و 91 مرد، 107 نفر نظام جدید و 36 نفر نیز نظام قدیم هستند.

 

وی گفت: امسال حوزه های کنکور برای داوطلبان خواهر در دانشگاه سیدجمال و برادران در آموزشگاه خلیج فارس تدارک دیده شده است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور اسدآباد با بیان اینکه امسال ما در اسدآباد در همه رشته ها داوطلب کنکور داریم، گفت:  در رشته علوم انسانی 566 داوطلب، در رشته هنر 95 داوطلب، علوم تجربی 985 و زبان‌های خارجی نیز 162 داوطلب شرکت کرده‌اند.

 

وی از اختصاص سالن مجزا برای افراد مشکوک به کرونا خبر داد و افزود: هنوز آمار داوطلبان مشکوک و یا بیمار کرونایی به ما اعلام نشده و قرار است بر اساس خوداظهاری ها به ما اعلام شود.

 

امرائی با بیان اینکه باید همه داوطلبان دارای ماسک و دستکش باشند و البته قبل از ورود از آنان تست تب‌سنجی گرفته می‌شود، افزود: فاصله صندلی هر داوطلب 2 متر از 4 طرف است. 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal