آخرین اخبار

30. مرداد 1399 - 17:24   |   کد مطلب: 36604
نوید فرماندار به گوجه کاران اسدآبادی؛
آغاز فعالیت مجدد کارخانه رب شهرستان در هفته دولت
با پیگیری ها در راستای تقویت و توجه به صنایع تبدیلی، مجید درویشی از راه اندازی و آغاز فعالیت مجدد کارخانه رب این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی فرماندار اسدآباد اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته از طریق استاندار محترم و نماینده محترم شهرستان و فرمانداری اسدآباد با همکاری دادسرای محترم گرگان و مدیران محترم موسسه نور گرگان هماهنگی لازم بعمل آمده ودر جلسه امروز دراستانداری مقرر شد کارخانه رب مارال فروز فعالیت مجدد خود را از هفته دولت آغاز کند که با راه اندازی مجدد کارخانه رب شهرستان خرید گوجه تولید شده کشاورزان اسدآبادی توسط کارخانه فوق شتاب گرفته و در اولویت قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه در همین راستا کشاورزان اسدآبادی آمادگی همکاری را با مدیران کارخانه داشته باشند یاد آور شد:در اوایل هفته دولت چون سنوات گذشته در اول شهریور با آغاز فعالیت کارخانه وخرید گوجه و ‌تولید رب امیدواریم دوباره شور و ‌نشاط در بین کشاورزان اسدآبادی دو چندان شود .

 

درویشی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد یکی از قطب های مهم تولید گوجه فرنگی در استان همدان به شمار می رود و هر ساله بخش عمده ای از تولیدات کشاورزی این شهرستان به این محصول اختصاص دارد تصریح کرد:در سال جاری بیش از ۱۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان توسط کشاورزان زیر کشت گوجه فرنگی رفته که از این میزان سطح زیر کشت برداشت ۷۰ هزار تن محصول پیش بینی می شود.

 

وی تعداد بهره برداران تولید گوجه فرنگی شهرستان را ۸۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد اراضی کشت گوجه فرنگی اسدآباد مجهز به آبیاری بارانی است.

 

فرماندار اسدآباد در پایان از پیگیری مجدانه “استاندار محترم همدان ،مهندس پور مجاهد” معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری ،و نماینده محترم شهرستان ، مقامات قضایی و مسولین استانی و شهرستان تقدیر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است ؛ شهرستان اسدآباد در استان همدان دارای رتبه اول تولید گوجه فرنگی است .

عصرهمدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal